צפו: מתנת פרידה? ואן דה ביק כבש ובישל, רק 2:2 לאייאקס

דוני ואן דה ביק
דוני ואן דה ביק | Soccrates Images / Contributor

מחזור פתיחת העונה בהולנד: הקשר שמחוזר נמרצות על ידי ריאל מדריד הצטיין והציל את האלופה מהפסד חוץ מפתיע לוויטסה ארנהיים, שהובילה פעמיים וסיימה ב-10 שחקנים. בכורה מחודשת לשיימן בניצחון ונלו

קבוצות: אייאקס
(גודל טקסט)
הליגות הגדולות באירופה עדיין לא החלו, אך הערב (שבת) קיבלנו את אייאקס אמסטרדם, אחת הקבוצות הטובות באירופה אשתקד, שנחלצה פעמיים מפיגור ופתחה עם 2:2 מאכזב בחוץ נגד ויטסה ארנהיים במחזור הראשון.


אם לא די בעזיבתם של מתייס דה ליכט ופרנקי דה יונג, אייאקס נאלצה להסתדר גם ללא לאסה שונה שישלים בקרוב את מעברו לגנואה האיטלקית. האלופה נקלעה לפיגור משער מוקדם של מאתוש ברו (12), אך אך דוני ואן דה ביק, שמחוזר נמרצות על ידי ריאל מדריד ועשוי גם הוא לעזוב, איזן עם בעיטה חזקה (30) שקבעה 1:1 בהפסקה.


אוהדי אייאקס שעשו את הדרך לארנהיים היו בטוחים שהמהפך הוא רק עניין של זמן, אך לריצ'דלי בזואר היו תוכניות אחרות והוא קבע 1:2 מדהים בדקה ה-54. למרות פיגור שני במשחק, האלופה לא הרימה ידיים ו-ואן דה ביק שוב הציל אותה, הפעם עם בישול למלך שערי הליגה בעונה החולפת, דושאן טאדיץ', שכבש (74) וסידר למאמן אריק טן האח נקודה. חמש דקות לסיום בזואר הותיר את המארחת ב-10 שחקנים, אולם האורחת לא ניצלה זאת וזה רק 2:2 בסיום.


במקביל לאייאקס, גם סגניתה פ.ס.וו איינדהובן, שמטה נקוודת לאחר שסיימה רק ב-1:1 בחוץ אצל טוונטה (לחצו כאן וצפו בתקציר). במשחק נוסף שנערך במסגרת המחזור הראשון, גברה ונלו 1:3 על וואלביק העולה החדשה. שמואל שיימן עלה מהספסל  (90+1) ורשם בכורה מחודשת בליגה ההולנדית.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי