בגיל 35: ווסלי סניידר הודיע רשמית על פרישה מכדורגל

ווסלי סניידר
ווסלי סניידר | Dean Mouhtaropoulos/Getty Images

אחרי אריאן רובן, ענק הולנדי נוסף מפסיק לשחק באופן פעיל. שיאן ההופעות בנבחרת הולנד בישר על כך בראיון לאתר הרשמי של אוטרכט, שם ישמש כחבר הנהלה: "עכשיו כשהפסקתי לשחק, אני רוצה מקום נחמד לשתף בו סיפורים"

(גודל טקסט)
הנציג האחרון מבין "ארבעת הגדולים" בכדורגל ההולנדי הודיע על עזיבתו את ענף הכדורגל: אחרי רפאל ואן דר וארט, רובין ואן פרסי ואריאן רובן, ווסלי סניידר בן ה-35 הודיע היום (שני) פרישה ממשחק פעיל. הקשר הודיע על כך "כבדרך אגב", בראיון לאתר הרשמי של אוטרכט, מועדון שבו ישמש כחבר הנהלה: "עכשיו שהספקתי לשחק כדורגל, אני רוצה שיהיה לי מקום נחמד לשתף בו את הסיפורים שלי", אמר סניידר.


ההחלטה הגיעה מספר שבועות אחרי שסיים את חוזהו באל-גראפה הקטארית. סניידר, יליד אוטרכט, יקבל תא צפייה פרטי באצטדיון הקבוצה שאותו הוא מתכוון להפוך למוזיאון אישי, שיכלול חולצות מיוחדות ופרסים אישיים. "יש לי המון אהבה לעיר הזו. מערכת היחסים שלי עם פרנס ואן סומרן (הבעלים) מצוינת. מאז ומתמיד דיברנו על להתאחד ועכשיו אנחנו עושים זאת. אני מצפה לעונה גדולה", אמר.


סניידר הוא שיאן ההופעות בנבחרת הולנד, עם 134 משחקים במדים הכתומים שבהם הבקיע 31 שערים. עונתו החלומית ביותר הייתה כמובן ב-2009/10, אז זכה עם אינטר בטרבל היסטורי שגולת הכותרת שלו הייתה ליגת האלופות. באותה שנה הוא גם הגיע עד לגמר המונדיאל, שבו נעצרה "האורנג'" על ידי ספרד. סניידר נבחר לשחקן השני הכי טוב באותו טורניר, אחרי דייגו פורלאן האורוגוואי שגם הוא פרש לפני מספר ימים.


את הקריירה החל סניידר באייאקס ובהמשך שיחק בריאל מדריד, אינטר, גלאטסראיי וניס, לפני שסיים כאמור את הקריירה בקטאר בשנה וחצי האחרונות.





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי