דלמאו מטריף את הולנד: "לא ייתכן שנרכש ב-250 אלף יורו"

אדריאן דלמאו
אדריאן דלמאו | Erwin Spek/Soccrates/Getty Images

החלוץ הספרדי שמכבי תל אביב ניסתה לרכוש במשך מספר שבועות נשאר בסופו של דבר בהולנד וכבש שלושה שערים בשלושה משחקים, חלוץ העבר ג'ון ואן לון נדהם מסכום העברתו ותהה כיצד חלוץ ברמתו נחת באוטרכט

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)
מכבי תל אביב העבירה קיץ מאוד שקט ועם שינויים מאוד מינוריים בסגל, אבל אם יש שחקן אחד שבמועדון הודו שאכן ניסו לעשות כמעט הכל כדי להביאו, זהו החלוץ הספרדי אדריאן דלמאו. מנכ"ל המועדון, בן מנספורד, הודה שקבוצתו בסופו של דבר, כך הסתבר לו, הולכה שולל בהבטחות הסוכן, ולמרות ניסיונות החלוץ להשתחרר למכבי ת"א – בשיאן הוא החרים את אימוני הראקלס וטען שמונעים ממנו להתקדם בקריירה – הוא בסופו של דבר נחת באוטרכט.


כזכור הבקיע דלמאו 19 שערים בעונה שעברה בליגה ההולנדית הבכירה, אבל לשחקן הובטח שנה קודם לכן שיוכל להשתחרר תמורת מיליון יורו מהראקלס. מכבי תל אביב קפצה על המציאה וידעה ששכר מפתה יגרום לו לרצות לעבור לישראל, אך עונת השיא בהולנד גרמה לכך שהראקלס פשוט סירבה לעמוד בהבטחתה והבהירה כי אין שום סיכוי שהוא ישוחרר לישראל תמורת מיליון יורו.


בפועל, בניגוד לכל אשר התרחש הקיץ ואחרי שמכבי תל אביב נאלצה לרדת מהשחקן, הוא נשאר בהולנד ועבר לאוטרכט בעסקה שמוערכת בכחצי מיליון יורו בלבד, מכיוון שתמורתו שולמו בסך הכל 250,000 יורו ותמורתו עבר שחקן אחר מאוטרכט להראקלס. בינתיים, לדלמאו יש שלוש הופעות באוטרכט, בשתיים מהן הוא שיחק מחצית אחת בלבד מכיוון שהחמיץ את תחילת העונה עקב פציעה, אבל זה לא מנע ממנו לכבוש בכל משחק פעם אחת, כך שלזכותו כאמור שלושה שערים בשלושה משחקים.


אחרי עונת שיא בהראקלס שרבים לא האמינו שהוא יצליח לשחזר, קצב הבקעה של שער בכל 60 דקות הוביל לשבחים רבים גם מאנשי אוטרכט. היום התראיין חלוץ העבר ג'ון ואן לואן ואמר: "איך ייתכן שהם הצליחו לצרף שחקן כזה? או שיש להם יחסים מאוד טובים או שיש פה משהו כלכלי, כי אני לא חושב שיש סיכוי ששילמו עליו רק 250 אלף יורו".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי