מארק אוברמארס תוקף: "אופ"א מתנהלת כמו דונלד טראמפ"

מארק אוברמארס
מארק אוברמארס | Dean Mouhtaropoulos/Getty Images

המנהל של אייאקס ביקר את ההתאחדות האירופית ומבקש לסיים את העונה לאלתר: "היום מתו בהולנד למעלה מ-100 אנשים בגלל הווירוס. הליגה כבר מתה, החיים חשובים יותר"

קבוצות: אייאקס
(גודל טקסט)

גם אחרי הישיבה המיוחדת של אופ"א אתמול (רביעי) נותרה הסכמה גורפת לסיים את עונת 2019/20 מוקדם ככל הניתן כאשר השאיפה להשלים את משחקי הליגות עד חודש אוגוסט. אך נראה שמי שמתנגד לדרכי הפעולה של ההתאחדות האירופית הוא המנהל הטכני של אייאקס מארק אוברמארס, ואף השווה אותה לדונלד טראמפ במהלך ראיון ל'טלחרף', אחרי שההתאחדות ההולנדית הכריזה על כוונתה לסיים את הליגה הראשונה ב-3 באוגוסט.

"אם הליגה אמורה להסתיים באוגוסט, המשמעות היא שנצטרך לשוב לשחק במחצית השנייה של חודש יוני. הלו! היום מתו בהולנד למעלה מ-100 אנשים בגלל הווירוס. הליגה כבר מתה, החיים חשובים יותר. מדוע הכסף חשוב יותר מהבריאות של האנשים. קיוויתי שההתאחדות ההולנדית תקבל החלטה עצמאית אבל הם מסתתרים כעת מאחורי אופ"א".

"אני פשוט מתקשה להבין את זה, בהולנד אנחנו אף פעם לא תלויים בהכנסות גדולות מזכויות שידור כמו בספרד, אנגליה, איטליה וגרמניה. אני חושב שאופ"א הפעילה לחץ גדול על ההתאחדות כדי להמשיך לשחק בכל מחיר. אני רק יכול להשוות את ההנהלות של ההתאחדות ההולנדית ושל אופ"א לזאת של דונלד טראמפ, שחושב שהכלכלה חשובה יותר מבריאות".


"מתנהלת כמו דונלד טראמפ" (MANDEL NGAN / AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי