בעקבות החלטת הממשלה: עונת 2019/20 בליגה ההולנדית הסתיימה

שחקני אייאקס
שחקני אייאקס | MAURICE VAN STEEN/ANP/AFP via Getty Images

ראש ממשלת הולנד מארק רוטה הודיע כי חל איסור לקיים אירועים הדורשים אישורי משטרה עד ה-1 בספטמבר, ולכן לא יתאפשר לעמוד בלוח הזמנים של אופ"א. מנהלת הליגה צפויה לקבל החלטה סופית בשישי

(גודל טקסט)

עדיין אין הכרזה רשמית מצד הליגה ההולנדית, אבל נראה שסיום העונה הוא בלתי נמנע. היום (שלישי) ראש ממשלת הולנד מארק רוטה הודיע במסיבת עיתונאים כי חל איסור לאירועים הדורשים אישורי משטרה (כולל משחקי כדורגל) גם ללא קהל עד ה-1 בספטמבר.

בעקבות כך הליגה ההולנדית לא תוכל להשלים את העונה בתאריכים שמציבה אופ"א ועל פי הערכות אם המצב לא ישתנה עונת 2020/21 תיפתח בספטמבר, כדי שתוכל לעמוד בלוח הזמנים ולסיים את הליגה עד יורו 2021 שעתיד להתקיים בחודש יוני.

לאחר החלטת ההמשלה מנהלת הליגה ההולנדית הודיעה שתגיע להחלטה סופית בנושא ביום שישי, וצפויה לבשר על סיום הליגה באופן רשמי. בליגה ההולנדית נותרו עוד תשעה מחוזרים לסיום והאלופה אייאקס מוליכה את הטבלה רק בזכות הפרש שערים עדיף על פני AZ אלקמאר ולכן כל החלטה מצד המנהלת תהיה הרת גורל. 

בנוסף לכך, נראה שהקבוצות ההולנדיות צפויות להיענש על ידי אופ"א. רק הבוקר הודיעה ההתאחדות האירופאית שקבוצה שלא תשלים את יתר משחקי העונה לא תשלח נציגות לליגת האלופות ולליגה האירופית. עם זאת אמרה שתנסה להתחשב במקרים יוצאי דופן ותצא עם הודעה מסודרת יותר ביום חמישי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי