נשאר בהולנד: מוחמד אלאך ימונה למנהל הטכני של וואלוויק

מו אלאך
מו אלאך | ערן לוף

העונה ניצל המועדון מירידה לליגה השנייה בחסות נגיף קורונה שגרם לביטול העונה, אך בעונה הבאה יהיה זה אקס מכבי חיפה שישמש כאחראי

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

כחצי שנה לאחר שעזב את ויטסה ארנהיים, לפי התקשורת ההולנדית בשל התנגדות הנהלת הקבוצה למנות את פרד רוטן למאמנה, המנהל הטכני מוחמד אלאך, אקס מכבי חיפה, סיכם את תנאיו בוואלוויק, נועלת הטבלה בהולנד, ליגה שכידוע לא הגיעה לסיומה בעקבות מגפת קורונה וכך גם הקבוצה ניצלה ושרדה בליגה הבכירה.

לוואלוויק היה בעונה האחרונה מנהל מקצועי, פרנק ואן מוסוולד שיישאר בתפקידו, כך שאלאך על הנייר אמור לתפקד בצד הטכני בלבד, אך כמובן שיהיה אמון לתרום גם לבניית הקבוצה על סמך ניסיונו כמנהל ספורטיבי בנבחרת הולנד בתחילת העשור, בוויטסה ובמכבי חיפה. למעשה, אלאך החל את דרכו המקצועית אחרי הפרישה מכדורגל בוואלוויק, שם עבד שנתיים מאז מונה בקיץ 2009 ועם הקבוצה ירד לליגה השנייה וחזר בחזרה לליגה הראשונה תוך עונה אחת.

"למועדון והאנשים בוואלוויק תמיד יש מקום חם בלב שלי", אמר אלאך הבוקר אחרי שבמועדון אישרו בתקשורת ההולנדית שהושג סיכום עם המנהל הטכני. כזכור, את מכבי חיפה וישראל עזב מוחמד אלאך באוקטובר 2018, אחרי פחות משנה בתפקיד המנהל הטכני של הירוקים. למחרת גם המאמן פרד רוטן התפטר וכאמור השניים שמרו על יחסים וגם בתפקידו הקודם של אלאך בוויטסה הוא ניסה לצרף את המאמן לקבוצה ובשל סירוב ההנהלה החליט להתפטר, כך על פי הדיווחים.





אלאך בימיו בירוק. חוזר לוואלוויק (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי