הקאמבק של רובן: הקשר חתם בכרוניגן לעונה הבאה

אריאן רובן, קאמבק מרגש | כרוניגן, רשמי

הקשר בן ה-36 וחצי שהודיע בקיץ שעבר על פרישה אחרי תקופה נפלאה בבאיירן מינכן יחזור לקבוצת נעוריו ב-2020/21: "הלכתי עם הלב שלי, זו שליחות. מקווה שהקאמבק יצליח"

(גודל טקסט)

בשורה גדולה לכדורגל ההולנדי. אריאן רובן, הקשר בן ה-36 וחצי שהודיע על פרישה מכדורגל בשנה שעברה על אף שהחזיק בהצעות רבות (בין היתר מ-פ.ס.וו איינדהובן) – חוזר למגרשים וישחק בעונה הבאה בקבוצת נעוריו בה שיחק בין 2000 ו-2002. המועדון הודיע חגיגית על המהלך בסרטון קצר ומרגש ברשתות החברתיות. רובן, כזכור, התאמן עם באיירן מינכן במהלך החודשים האחרונים וסיפר לא אחת על כך שהוא לא שלם עם החלטתו. מסיבת עיתונאים רשמית תיערך מחר בצהריים כשהקשר קיבל כמובן את חולצה מספר 10.

"לחובבי הכדורגל ואוהדי כרוניגן בפרט, הייתי בן 12 כשהתחלתי לשחק כאן באקדמייה של כרוניגן. ערכתי את הופעת הבכורה שלי בגיל 16 נגד פיינורד ואחרי שנתיים עברתי לאיינדהובן. אחרי 18 שנים יוצאות דופן – אני חוזר הביתה לכרוניגן"" אמר רובן בפתח דבריו על רקע סרטון עם חלק מביצועיו לאורך הקריירה.

"אנחנו חוזרים הביתה במהלך ימים קשים מאוד של משבר, ואחד מהם גם בקבוצה עצמה. זה זמן טוב מאוד להראות תמיכה בקבוצה ואני רוצה לעזור לה. במהלך השבועות האחרונים היו לי הרבה שיחות עם הצוות המקצועי, ויותר מכל הקשבתי לקריאות של האוהדים. זו שליחות עבורי. אני שמח לעשות כאן את הקאמבק שלי. אני לא יודע איך זה יהיה אבל אני מבטיח שיש לי מוטיבצייה אדירה לתת 100%".

עוד אמר רובן: "יהיה עבורי אתגר גדול בפן הפיזי למרות שאני בכושר, ואעשה זאת, אני בציפייה גדולה. זה היה חלום שלי לחזור ללבוש את החולצה הזו. לצערי אנחנו לא יכולים להיפגש כרגע אבל אני מקווה לראות אתכם האוהדים בקרוב".

רובן כזכור היה אחד מהשחקנים הדומיננטיים ביותר בדור האחרון. הוא זכה עם פ.ס.וו איינדהובן באליפות, בשתיים עם צ'לסי, הוסיף אחת בריאל מדריד והפך לאגדה בבאיירן מינכן כשכבש את שער הניצחון בגמר ליגת האלופות נגד בורוסיה דורטמונד בעונת הטרבל 2012/13. הוא זכה איתה בדאבל בעונה האחרונה ובסך הכל בשמונה אליפויות ורשם 144 שערים ב-309 משחקים. עם נבחרת הולנד הגיע לגמר במונדיאל 2010 אך הפסיד לספרד. הוא רשם 37 שערים ב-96 הופעות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי