נחנך פסל של יוהאן קרויף מחוץ לאצטדיון של אייאקס, ג'ורדי: "גאה"

הפסל של יוהאן קרויף | האתר הרשמי של אייאקס

אוהדי הקבוצה יזמו את המהלך וגייסו 75 אלף יורו לטובת הנושא, בנו של האגדה ואקס מכבי ת"א התרגש: "כבוד גדול, אבא שלי תמיד אהב אתכם. מודה לכם מאוד, זו מחווה אוהבת שתישאר לנצח"

קבוצות: אייאקס
(גודל טקסט)

מחווה מרגשת של אוהדי אייאקס הפכה היום (שישי) למוצר מוגמר. פסל של יוהאן קרויף, אגדת המועדון ואגדת כדורגל בכלל, נחנך מחוץ לאצטדיון הקבוצה, זאת אחרי שנבנה ביוזמת האוהדים שגייסו כ-75 אלף יורו לטובת הנושא.

על הפסל, שעשוי מברונזה, אחראי האמן הנס יוטה והוא הוצב ממול הכניסה הראשית לאצטדיון. קרויף נפטר ב-2016 בגיל 68, וב-2018 שם האצטדיון שונה ל"יוהאן קרויף ארנה" לכבוד האיש שאחראי על ההיסטוריה של המועדון, עמו זכה מי שנחשב לאחד מגדולי הכדורגלנים בהיסטוריה בשמונה אליפויות ושלוש פעמים בליגת האלופות.

בנו ומיודעינו, ג'ורדי קרויף, התרגש מהמחווה והודה לאוהדי אייאקס: "קשה למצוא מילים לתאר כמה הדבר הזה יפה, מרגש וחשוב עבורנו. זה כבוד גדול, במיוחד כשהיוזמה הגיעה מכם – היישר מהלב שלכם ומהכסף שלכם. אני חושב שאבא שלי היה מאוד גאה בכם. הוא תמיד אהב אתכם.

"הפסל הוא משהו שיהיה שם לנצח. אתה תעבור לידו ותראה את יוהאן קרויף", המשיך אקס מכבי תל אביב. "זה כבוד גדול וכל כך מרגש. אני מודה לכם מאוד. זו מחווה אוהבת מאוהדי אייאקס לאבא שלי, ובתור הבן שלו – אני כל כך גאה. תודה רבה לכם".

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | Gettyimages

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי