שהר על זהבי: "ייעצתי לו לעבור לפ.ס.וו, הוא יהיה שחקן משמעותי"

בן שהר, ערן זהבי
בן שהר, ערן זהבי | GENT SHKULLAKU/AFP via Getty Images

חלוץ אפואל ניקוסיה, ששיחק שנה וחצי בהולנד, נשאל על ידי התקשורת על חברו לנבחרת והכוכב החדש באיינדהובן: "אין לי ספק שהוא יצליח, הוא שחקן ברמה הכי גבוהה שמעבר לשערים שהוא מבשל ומבקיע הוא גם מנהיג"

(גודל טקסט)

ערן זהבי לא יערוך את הופעת הבכורה שלו בפ.ס.וו איינדהובן גם היום (ראשון), לאחר שגוואנגז'ו ר.פ טרם העבירה את טפסי השחרור שלו וכבר פנתה לפיפ"א בנושא, אבל התקשורת ההולנדית בהחלט לא מורידה את החלוץ החדש של רוג'ר שמידט מהכותרות. היום פורסם ראיון מקיף במיוחד על זהבי עם לא אחר מאשר בן שהר, כיום חלוץ אפואל ניקוסיה שבעברו כיכב בדה חראפשחאפ ובווילם טוויי.

שהר בן ה-31 הגיע להולנד כמושאל מצ'לסי בינואר 2009 ואת שער הבכורה שלו בדה חראפשחאפ כבש נגד וויילם, אליה הצטרף בעונת 2014/15. כחלוץ שמכיר היטב את הליגה ההולנדית, הוא ידע לספר שערן זהבי הולך לכבוש גם שם בצרורות.

לשהר יש 12 שערים במאזנו בהולנד בעונה וחצי והוא צופה שזהבי יעקוף אותו: "כשראיתי שפ.ס.וו רוצה את ערן, החלטתי לסמס לו וייעצתי לו לקחת את ההזדמנות הזו. אני מכיר את הולנד, את הליגה ואת פ.ס.וו. אני שמח שהוא הלך על זה. הוא יצליח שם, אין לי ספק".

ערן זהבי בפ.ס.וו איינדהובן | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

"ערן הוא שחקן ברמה הכי גבוהה שיש עבורי", המשיך שהר, "בשנים האחרונות הוא כבש המון שערים וזה הרבה בזכות האישיות שלו. זה מדהים כמה קשה הוא עובד, כמה מהר הוא לומד. ערן תמיד מחפש את הכדור, רעב להבקיע שערים והכי חשוב שהוא לא רק סקורר, אלא גם מנהיג. פ.ס.וו קבוצה צעירה וחשוב מאוד שיהיה לה שחקן כמו ערן זהבי. הוא יודע לעזור לקבוצה גם בדרכים אחרות מכיבושים ובישולים".

על תקופתו בהולנד הוסיף שהר: "לא ידעתי הרבה על הליגה כחלוץ צ'לסי, אבל שמעתי שהיא מאוד מתאימה לשחקנים צעירים וזה בדיוק מה שהיה. מאוד נהניתי בשתי הקבוצות ואני עד היום בקשר עם אנשים מהולנד. כעת אני בקפריסין ואני מאוד מרוצה, בכלל אני שמח מאוד מהקריירה שלי כי זכיתי לשחק בגרמניה, בספרד ובהולנד, זכיתי בתארים בישראל והייתי גם בליגה האירופית ובליגת האלופות. יש לי עוד כמה שנים לשחק ומבחינתי לא סיימתי עם רשימת ההישגים".

בן שהר
בן שהר | Dean Mouhtaropoulos/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי