ערן זהבי נדבק בקורונה: "הרגשה של כסת"ח אחד גדול"

ערן זהבי | Dean Mouhtaropoulos/Getty Images

פ.ס.וו הודיעה כי הכוכב חיובי ויחמיץ את המשחקים הקרובים. החלוץ תקף את מדיניות הבדיקות: "אין להן שום הצדקה. גם ביום המשחק נגד סלובקיה הרגשתי חלש ועייף". על הצוות הוסיף: "עשה הכל כדי לשמור עלינו"

(גודל טקסט)

ימים ספורים לאחר שסיפק את אחד ממשחקיו הגדולים בנבחרת ישראל והשתווה ליוסי בניון ושייע פייגנבוים בטבלת הכובשים במדים הלאומיים, ערן זהבי קיבל היום (שבת) בשורה מאכזבת: נגיף הקורונה הגיע גם אליו. פ.ס.וו איינדהובן הודיעה כי החלוץ נמצא חיובי בבדיקה שנערכה לו עם חזרתו מהפגרה, יחד עם חברו לקבוצה ג'ורדן טזה. השניים נכנסו מיידית לבידוד ביתי.

המשמעות מבחינתו של זהבי היא שהוא יחמיץ כמובן את משחק הליגה נגד זוולה מחר (17:40, שידור ישיר בספורט3) וגם את המפגש עם גרנאדה במשחק הפתיחה של הליגה האירופית, ביום חמישי הקרוב. בשבוע הבא פ.ס.וו תשחק נגד ויטסה ארנהיים של אלי דסה, אך כנראה שגם את אותו משחק החלוץ יפספס.

כזכור, בנבחרת ישראל נמצאו ארבעה נשאים של הנגיף במהלך הפגרה החולפת: זה התחיל עם לואי טאהא שפספס את המשחק נגד סקוטלנד ונשאר בבידוד בגלאזגו, נמשך עם ניר ביטון שאובחן כחיובי יממה לאחר ששוחרר מהסגל בשל פציעה והסתיים בהידבקותם של חאתם אלחמיד ואיש צוות לפני המשחק האחרון נגד סלובקיה. כעת מסתבר כי ככל הנראה, גם זהבי נדבק במהלך שהותו עם הנבחרת.

זמן קצר לאחר הודעת פ.ס.וו, ערן זהבי פרסם פוסט בחשבון האינסטגרם שלו והעביר ביקורת נוקבת על מדיניות הבדיקות: "אז אחרי שהצלחתי לברוח מזה מינואר עד עכשיו, גם אני חיובי לקורונה. תודה לכל השואלים, הכל בסדר ואני מרגיש טוב", כתב החלוץ, "יש לי הרבה מה להגיד על מדיניות הבדיקות והאפקטיביות שלהן בקפסולה של נבחרת. הרי אם הגענו למצב בתוך הקפסולה הזו שיש ארבעה חולים שהיו איתנו במגע יומיומי, מה הסיכוי שלא יהיו עוד? היו לי שתי תוצאות שלילות אבל הרגשתי שמשהו לא בסדר, גם ביום המשחק נגד סלובקיה הרגשתי חלש ועייף, אבל הבדיקה יום לפני כן יצאה שלילית אז קישרנו את זה לעומס המשחקים ושינויי מזג האוויר".

"מפה אני רק יכול להבין שאין שום הצדקה לבדיקות, הן לא יכולות למנוע שום דבר ואנחנו רואים את זה בכמה וכמה נבחרות וגם בקבוצות", הוסיף זהבי, "הכל כל כך מבולבל, כל כך נותן הרגשה של כיסוי תחת אחד גדול שלא מצליח! מי שחולה עם תסמינים לא יוכל לשחק בכל מקרה ומי שנדבק ובלי תסמינים כבר מדבק בכל מקרה! בקיצור, כאוס שלם. קורונה שיגעת את העולם, יאללה תעופי מפה כבר! בריאות לכולם".

לאחר מכן הגן החלוץ על הצוות הרפואי בנבחרת ישראל והבהיר: "הצוות בראשות אודי קאופמן עשה כל שביכולתו לפי התקנון שאופ"א עצמה קבעה לשמור עלינו כמה שיותר! לצערי הוא רופא לא קוסם. תתעסקו בעיקר"

ערן זהבי | צילום מסך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי