שמידט מגבה את שחקני פ.ס.וו: "הקבוצה בקושי עומדת על הרגליים"

אחרי שהושפלו 4:1 בסלוניקי וקלראת ווילם (ראשון, 20:55 בספורט1), המאמן ניצב מאחורי ערן זהבי וחניכיו: "שחקנים נדבקו בקורונה ונפצעו, שותפו שחקנים שלפי הצוות המקצועי בכלל לא כשירים לשחק", נכתב באתר "ED"

(גודל טקסט)

פ.ס.וו איינדהובן הייתה הקבוצה המלהיבה ביותר בהולנד עד לפני שבועיים, זו שהצליחה להעפיל לשלב הבתים של הליגה האירופית ובליגה מעדה רק פעם אחת, כשסיימה ב-1:1 בחוץ נגד הראקלס, אלא שאז התפרץ נגיף קורונה במועדון, שחקנים רבים ובהם גם ערן זהבי נדבקו וב-22.10 הקרח נסדק עם הפסד ביתי לגרנאדה במסגרת הליגה האירופית.

שלושה ימים אחר כך הקבוצה של רוג'ר שמידט הפסידה גם לוויטסה בליגה ההולנדית ולמרות חזרה למסלול הניצחונות נגד אומוניה ניקוסיה מול דן האג, ביום חמישי הושפלה פ.ס.וו 4:1 בסלוניקי נגד פאוק, משחק בו כבר הוליכה מפנדל של ערן זהבי.

מחר (ראשון, החל מ-20:55 בספורט1) היא תארח את ווילם טוויי, המדורגת 12 שצברה בסך הכל חמש נקודות בשבעה מחזורים ומעידה נוספת עלולה בהחלט לערער את היציבות באיינדהובן אחרי הטרגדיה היוונית כפי שכינו אותה בתקשורת המקומית. שמידט מצדו מנסה לשדר עסקים כרגיל והבהיר כי הוא עומד מאחורי שחקניו שעוברים תקופה לא פשוטה כלל.

"הקבוצה בקושי עומדת על הרגליים בעקבות אירועי השבועות האחרונים", נכתב ב-ED, "כבר בשבוע שעבר בפ.ס.וו ביקשו לסייע להם ולדחות משחק, הם לא רצו לשחק כדורגל, אלא לנוח, אבל ניצחו קבוצה חלשה. בסלוניקי זו כבר הייתה תצוגה שלא מתקבלת על הדעת וכואבת במיוחד".

ערן זהבי
ערן זהבי | Prestige/Soccrates/Getty Images

מדובר אמנם בביקורת נוקבת, אבל גם בתקשורת ההולנדית מקבלים שזו אכן סיטואציה חריגה: "קרו בשבועות האחרונים יותר מדי דברים. שחקנים נדבקו בקורונה, היו פציעות וכמות החיסורים הלכה וגדלה – כבר בקושי נשארו שחקנים כשירים ורעננים. היו שחקנים ששיחקו למרות שבצוות הרפואי טענו שהם לא כשירים".

עוד לפי הכתב ריק אלפרינק מ-ED, שמידט נאלץ להשתמש בשחקנים עייפים שפשוט לא יכולים לזכות למנוחה לה הם זקוקים – חלקם, כולל זהבי, מבין מחלימי הקורונה. שמידט טען שזו גם הסיבה להתרסקות בסלוניקי ונתן לדוגמה את פבלו רוסאריו, שרק החלים מהנגיף והיה באפיסת כוחות במשחק האחרון.

שמידט מצפה כעת שהשחקנים יצליחו להתאושש ולחזור לעצמם בפגרת הנבחרות, אולם שחקנים כמו ערן זהבי, למשל, לא יזכו לנוח יותר מדי ככל הנראה: "אני לא אגיד לשחקנים לא לייצג את המדינה שלהם, זה כבוד עבורם והבחירה צריכה להיות שלהם", אמר הגרמני, "עשינו גם המון טעויות ונצטרך לעבוד עליהן, בתקווה שאחרי הפגרה זה לא יקרה לנו כלל".

זהבי ותומאס. שחקנים נפלו מהרגליים | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי