ארבעה שחקני פ.ס.וו נגד ערן זהבי: "הוא סופר אגואיסט"

על פי 'הטלחראף' - גאקפו, איהטארן, מדואקה ומאלן לא מסתדרים עם החלוץ הישראלי, שבינתיים לא פוגע בהולנד וממשיך לחטוף ביקורות על ימין ועל שמאל בתקשורת המקומית

(גודל טקסט)

מאז החמצת הפנדל של ערן זהבי נגד טוונטה ביום ראשון האחרון, אשר מנעה בדיעבד ניצחון לזכות פ.ס.וו איינדהובן, הסקורר הישראלי חוטף ביקורות מכל עבר בתקשורת ההולנדית כאשר הטענה המרכזית נגדו היא האנוכיות שלו על כר הדשא.

כעת מסתבר שגם בתוך המועדון הדעות חלוקות לגביו. על פי דיווח של 'הטלחראף' ההולנדי, לא פחות מארבעה שחקני פ.ס.וו איינדהובן מתקשים להסתדר עם הישראלי והם חושבים שהוא סופר אגואיסט. מדובר כמובן בשחקני החלק הקדמי – קודי גאקפו, מוחמד איהטארן, נוני מדואקה ודוניל מאלן כאשר האחרון גם מאוכזב מכך שהוא כבר לא הפנדליסט הקבוע מאז הצטרפותו של זהבי.

כזכור, ביום חמישי האחרון קיווה זהבי לתקן את הרושם השלילי לגביו במשחק שלהיות או לחדול נגד פאוק במסגרת הליגה האירופית, ואכן פ.ס.וו יצאה עם ידה על העליונה בזכות מהפך מרשים ו-2:3 באצטדיון פיליפס, אך לזהבי לא היה כל חלק בכך. הישראלי לא כבש או בישל, הוחלף בדקה ה-71 ולא הסתיר את אכזבתו.

המשחק הבא של איינדהובן יהיה מול ספרטה רוטרדם (ראשון, 20:55 שידור ישיר בספורט4) ויהיה מעניין לראות אם המאמן רוג'ר שמידט ימשיך לתת לו את הקרדיט בהרכב, חרף הביקורות החוזרות ונשנות.

ערן זהבי | Prestige/Soccrates/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי