דיווח: כוכב אייאקס דקר את בן משפחתו ונעצר

קווינסי פרומס | Dean Mouhtaropoulos/Getty Images

אירוע חמור בהולנד: המשטרה המקומית אישרה כי קווינסי פרומס, שכבש אתמול מול זוולה, נעצר בחשד למעורבות בתקיפה שהתרחשה בחודש יולי האחרון במסיבה משפחתית. עדי ראייה הצילו את המותקף

קבוצות: אייאקס
(גודל טקסט)

הלם מוחלט בהולנד. בתקשורת המקומית מדווחים הבוקר (ראשון) שקווינסי פרומס, כוכב אייאקס, חשוד במערבות באירוע דקירה שהתרחש בחודש יולי האחרון והוא עלול לשבת בכלא שמונה שנים, העונש המקסימלי, אם אכן יעמוד למשפט ויימצא אשם. המשטרה המקומית אישרה כי השחקן בן ה-28 נעצר, אך סירבה לחשוף פרטים נוספים על החקירה.

כאמור, פרומס נמצא כעת במעצר, שם על פי התקשורת ההולנדית הוא צפוי להישאר לפחות בשלושת הימים הקרובים. על פי הדיווחים, האירוע החמור התרחש במהלך מסיבה משפחתית שהתקיימה בהאנגר באבקאודה הסמוכה לאמסטרדם, במהלכה נקלע שחקן הכנף לוויכוח עם אחד מבני משפחתו, אותו הוא דקר ופצע בצורה קשה.

על פי הדיווחים, עוברי אורח שהגיעו למקום הפרידו בין פרומס לקורבן ולטענתם מנעו תקרית חמורה יותר ואולי אף הצילו את חייו של. עוד צויין בתקשורת ההולנדית כי הקורבן התלונן על האירוע רק לפני כחודש. כלומר, כארבעה חודשים לאחר האירוע.

אייאקס אמסטרדם התבקשה על ידי כלי התקשורת השונים להגיב לאירוע החמור, אך מסרה שהיא עדיין אוספת מידע ואישרה שפרומס אכן לא הופיע לאימון הקבוצה. כידוע, אתמול שחקן הכנף כבש ב-0:4 של אייאקס נגד זוולה במסגרת הליגה ההולנדית והעלה את מאזנו לחמישה כיבושים.

צפו בשער של פרומס אתמול מול זוולה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי