שבת בהולנד: זהבי צפוי לפתוח בפ.ס.וו, דסה ייצמד לאייאקס בפסגה?

ערן זהבי | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

החלוץ אמור לפתוח ב-11 של שמידט נגד ואלוייק מהתחתית (20:55 בספורט3), עוד קודם לכן תוכל ויטסה להשתוות למוליכת הטבלה אם תנצח את כרונינגן (19:40 בספורט1)

(גודל טקסט)

המחזור ה-18 בליגה ההולנדית ייצא לדרך עוד הערב (שישי), אבל הישראלים יעלו על כר הדשא רק מחר, ים שבת: בשעה 19:45 תארח ויטסה עם אלי דסה בהרכב את כרונינגן וב-21:00 תארח פ.ס.וו איינדהובן את ואלוייק, ככל הנראה עם ערן זהבי בחוד.

פ.ס.וו איינדהובן – ואלוייק (20:55 בספורט3)

לפני כמעט שבועיים, כאשר פ.ס.וו התארחה אצל אייאקס באמסטרדם ועלתה ליתרון כפול מצמד של ערן זהבי, כל הפנטזיות על אליפות צפו מחדש. 45 דקות אחר כך, המארחת חזרה ל-2:2 וכמעט גם השלימה מהפך. שלושה ימים אחר כך, זהבי וחבריו ספגו בביתם שלישייה מאלקמאר וירדו למקום השלישי בטבלה. כעת, הפער שלהם מאייאקס עומד על ארבע נקודות והמאמן רוג'ר שמידט יודע שפשוט אסור לקבוצה שלו למעוד שוב והפעם מול קבוצת תחתית.

ואלוייק סיימה פעמיים בתוצאה 1:1 בשני המחזורים האחרונים וכך עצרה רצף של ארבעה הפסדים, אבל היא במקום ה-15 ובמרחק ארבע נקודות בלבד מדן האח שבמקום לפני האחרון. בשבת הבאה תתארח פ.ס.וו אצל פיינורד ברוטרדם ועוד קודם לכן תתארח אצל אמן במחזור אמצע השבוע, ושמידט שסובל מסגל חסר צפוי לעלות עם ערן זהבי הרכב, בעוד מריו גצה וקודי גאקפו ייעדרו ובפ.ס.וו ינסו להכשירם למשחק בשבת הבאה.

זהבי וגאקפו. ההולנדי יחסר לו מחר? | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

"זו עונה מיוחדת ומאתגרת מאוד, אבל עבורנו זו גם פריבילגיה שאנחנו יכולים לשחק כל כך הרבה", אמר המאמן שמידט במסיבת העיתונאים, "גם קבוצות כמו ריאל מדריד או באיירן מינכן מתקשות עם הסיטואציה ומפסידות לקבוצות מליגות נמוכות, אנחנו ניצחנו שמונה מ-11 המשחקים האחרונים. אני מרוצה מכך ומהכוונות של השחקנים, שמנסים לשחק כדורגל התקפי ואטרקטיבי".

ויטסה – כרונינגן (19:40 בספורט1)

ויטסה עם מאה אחוזי הצלחה בשלושת השבועות הראשונים של שנת 2021 והיא תקווה להמשיך ברצף הניצחונות מול המדורגת שישית בטבלה, בידיעה שניצחון יצמד אותה למוליכה אייאקס שתשחק רק ביום ראשון. אלי דסה, שבשבועות האחרונים בהחלט מככב וזוכה למחמאות מקיר לקיר בתקשורת ההולנדית, אמור להמשיך בהרכב נגד כרונינגן, שלא הפסידה בשלושת המשחקים שערכה ב-2021 והפסידה רק פעם אחת בתשעת המחזורים האחרונים, אולם הבעיה שלה שהיא סופגת שני שערים בחמישה מששת המשחקים האחרונים, ובפעם היחידה שספגה רק שער אחד היא הפסידה.

אלי דסה. יכול להיצמד לפסגה | Rico Brouwer/Soccrates/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי