צפו בתקציר: פ.ס.וו וזהבי ספגו במספרת וסיימו ב-2:2 נגד דן האג

הקבוצה של הישראלי שלטה ללא עוררין ואף השלימה מהפך מאוחר בזכות צמד של מאלן (51,76), אבל ביצוע אדיר של קראמר (95), אקס מכבי חיפה, מנע הפסד של הקבוצה מהמקום הלפני אחרון בליגה. חלוץ הנבחרת הרבה להחמיץ

(גודל טקסט)

פ.ס.וו התרחקה משמעותית מהתקוות למאבק אליפות. קבוצתו של ערן זהבי הייתה בטוחה שהיא בדרך למשחק קליל אצל דן האג, הקבוצה מהמקום הלפני אחרון בטבלת הליגה ההולנדית. בפועל, האורחת מאיינדהובן ספגה בתוך תוספת הזמן שער ממספרת של מיכיל קראמר, אקס מכבי חיפה והמשחק הסתיים ב-2:2 דרמטי.

זהבי בהחלט לא ירצה לזכור את המשחק שהיה הערב. הישראלי פתח בהרכב של רוג'ר שמידט לצד דוניל מאלן ולמרות דומיננטיות מוחלטת על המגרש, חלוץ נבחרת ישראל לא הצליח להכניע את השוער מרטין פרייסל, שסיים כמצטיין המשחק.

אם ההחמצות של פ.ס.וו במחצית הראשונה לא הספיקו, כעשרים דקות מהפתיחה המגן פיליפ מקס החטיא פנדל עם בעיטה רשלנית ולא מדויקת. דקות ספורות לאחר מכן דן האג הגיבה כאשר בובי אדקאני, שחקן ההגנה שגרם לפנדל רק כמה דקות לפני כן, חדר לרחבה במהלך אישי והכניע את יאסין אמבוגו.

זהבי לא מאמין. | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images
קראמר חוגג. אקס מכבי חיפה כבש מספרת דרמטית | Laurens Lindhout/Soccrates/Getty Images

למחצית השנייה עלתה פ.ס.וו מעט יותר חדה וזה הספיק לה למהפך במשחק. מאלן בן ה-22 הראה פעם נוספת כמה כישרון יש לו ברגליים כשכבש בדקה ה-51 שער גדול והשלים צמד בדקה ה-76. בטווח, הכוכב הצעיר גם בעט פעמיים למשקוף ובתמונה הכללית, היה נראה שהאורחת בדרך לניצחון המוצדק, אבל קראמר אמר את המילה האחרונה, כחמש דקות בתוך תוספת הזמן.

מהלך המשחק

דקה 13, החמצה גדולה של פ.ס.וו: השחקנים באדום-לבן היו קרוים לשער יתרון לאחר שזהבי חילץ כדור מהיריבה ושלח את ראיין תומאס על האגף, האוסטרלי מצא את דוניל מאלן חופשי ברחבה אבל החלוץ החליק ברגע האחרון ולא מצא את המסגרת.

מאלן. החלוץ פספס מצב נהדר בפתיחה | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

דקה 18, זהבי היה קרוב לשער יתרון: החלוץ הישראלי הגיע נהדר לכדור גובה של ג'ורדן טזה ונגח לידיים של השוער מרטין פרייסל.

החמצה של זהבי | ANP Sport via Getty Images

דקה 20, פ.ס.וו החמיצה פנדל! בובי אדקאני בעט ברגלו של טימו באומגרטל ברחבה, לשופט לא נותרה ברירה חוץ מלהצביע על הנקודה הלבנה. המגן פיליפ מקס בעט בצורה רעה ופספס את מסגרת השער.

מקס בבעיטת הפנדל. החמצה גדולה של הגרמני | ANP Sport via Getty Images

דקה 27, 0:1 לדן האג! בניגוד גמור למהלך המשחק, המארחת עלתה ליתרון בזכות מהלך אישי מוצלח של אדקאני, שתיקן את הפנדל לו גרם מקודם.

החזיר על הפנדל. אדקאני חוגג | Laurens Lindhout/Soccrates/Getty Images

דקה 39, זהבי שוב היה קרוב לשער: הישראלי ניסה לטווח את השער מ-16 מטרים עם רגל שמאל ופספס בסנטימטרים את המסגרת.

דקה 45+2, החמצה נוספת של זהבי: הישראלי קיבל את הכדור שוב במצב נוח ברחבה, אבל הכדור שלו נעצר פעם נוספת אצל השוער פרייסל.

החלוץ הישראלי לא מצליח מול השער הערב | ANP Sport via Getty Images

דקה 51, פ.ס.וו חזרה ל-1:1! האורחת הצליחה לאזן את התוצאה בפתיחת החצי השני בעקבות מהלך אישי גדול של מאלן, שחדר להרחבה והצליח להשחיל את הכדור מתחת ליד של פרייסל.

דקה 70, כמעט מהפך לפ.ס.וו: איברהים סנחארה הוביל מהלך מהיר וחדר לרחבה, הבעיטה שלו שרקה ליד העמוד של פרייסל.

דקה 76, 1:2 לפ.ס.וו! האורחת השלימה את המהפך במשחק לאחר שמאלן ניצל טעות בהגנה של דן האג והכניע את פרייסל מקרוב.

דוניל מאלן, ערן זהבי | ANP Sport via Getty Images

דקה 90+5, דן האג חזרה ל-2:2! מדהים! המארחת שלחה את כל השחקנים קדימה בהתקפה האחרונה, קראמר התעופף למספרת וקבע שוויון דרמטי.

איזו דרמה בהאג. קראמר חוגג | Laurens Lindhout/Soccrates/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי