זהבי נבחר לאיש המשחק, דומפריס לטאדיץ': "אל תדבר על אמא שלי"

הישראלי הצטיין, אך קבוצתו ספגה בתוספת הזמן וסיימה ב-1:1 כואב מול אייאקס. טאדיץ' ודומפריס החליפו קללות והתעמתו, אוהדי פ.ס.וו איינדהובן המתינו לסרבי מחוץ לאצטדיון. צפו במהומה הגדולה ובתקציר

(גודל טקסט)

שברון לב, כך ניתן להגיד את מה שקרה הערב (ראשון) לפ.ס.וו. הקבוצה מאיינדהובן הייתה בדרך הבטוחה לניצחון קריטי ב"משחק העונה" מול אייאקס אחרי שער ענק של ערן זהבי, אך דושאן טאדיץ' קבע 1:1 בפנדל (92) ואולי סגר את הסיפור האליפות, כאשר קבוצתו שמרה על יתרון שש הנקודות בפסגה ובמאזנה גם משחק חסר. כזכור, הישראלי וחבריו ספגו שער דרמטי גם ביום חמישי מול אולימפאיקוס וסיימו את דרכם בליגה האירופית בצורה הכי דרמטית וכואבת שיש.

מי שתפסו את הכותרת בהולנד הם שני הקפטנים, דנזל דומפריס וטאדיץ', שהתעמתו לאחר השער של הסרבי. על פי התקשורת המקומית, דומפריס הקניט את טאדיץ' לפני הפנדל וקרא לו "פוסי", הסרבי כבש וסינן לעברו "בן זו**ה". לאחר המשחק אוהדי פ.ס.וו המתינו לטאדיץ' מחוץ לאצטדיון ואחד מהם אף השליך מטבע שפגע בראשו של הסרבי.

המגן, שנגע בידו והוביל לפנדל של אייאקס, רתח על טאדיץ': "אני לא רוצה להפנות אצבע מאשימה, אבל אתה (טאדיץ') לא יכול לדבר על אמא שלי. תקרא לי בשמות גנאי, זה בסדר, אבל אל תדבר על אמא שלי. אסור לך לעשות את זה. זה לא שייך למגרש הכדורגל ולא לשום מקום". טאדיץ' הסביר את הצד שלו: "דומפריס בחור נהדר, אבל הוא אמר דברים מגעילים, אז החזרתי".

"כמובן שזה מתסכל", המשיך דומפריס והתייחס למשחק. "היינו בטוחים שעלינו ל-0:2 וגמרנו את המשחק, אבל השער שלנו נפסל. דברים משתבשים לנו לאחרונה ברגעי הסיום וזה ממש כואב. נגעתי ביד במהלך האחרון, כן. ניסיתי לעשות את כל מה שאני יכול, כי הכדור היה בדרך לשער. חבל שלא ניצחנו, נתנו את המקסימום שלנו והיינו שם אחד בשביל השני, אבל קרה מה שקרה".

זהבי בוודאי לא יתנחם בכך, אבל בסיום הוא נבחר לאיש המשחק של ESPN, לאחר שכבש בכדור חופשי מושלם שכאמור לא הספיק לקבוצתו. הישראלי כבש את שערו העשירי ב-13 משחקים מאז החזרה מפגרת החורף ומאזנו בכל המסגרות עומד כבר על 13 גולים. כזכור, ביום חמישי הוא עשה מיני היסטוריה והפך לשחקן הראשון של פ.ס.וו שכבש ארבעה שערים במפגש נוק-אאוט מאז רונאלדו הברזילאי ב-1996. היום הוא רשם ציון דרך נוסף, כאשר הפך לשחקן הראשון של פ.ס.וו מאז ג'רמיין לאנס בעונת 2012/13 שהבקיע שלושה שערי ליגה מול אייאקס באותה עונה.

דושאן טאדיץ'
דושאן טאדיץ' | Soccrates Images / Contributor
ערן זהבי, דושאן טאדיץ', דנזל דומפריס
ערן זהבי, דושאן טאדיץ', דנזל דומפריס | ANP Sport / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי