זהבי נעצר, האליפות התרחקה: רק 1:1 לפ.ס.וו נגד פיינורד

הישראלי לא היה מעורב בשער לראשונה אחרי חמישה משחקים רצופים וקבוצתו רשמה תיקו שלישי בחמשת המחזורים האחרונים, אייאקס הגדילה את הפער. ברחהאוס ומאלן כבשו שערים יפים. במקביל: ניצחון לוויטסה ודסה

(גודל טקסט)

מהגביע ההולנדי ומהליגה האירופית פ.ס.וו איינדהובן כבר הודחה1 ואחרי איבוד הנקודות היום (ראשון), גם הליגה מתחילה לברוח. ערן זהבי וחבריו רשמו 1:1 ביתי נגד פיינורד שהיה התיקו השלישי שלהם בחמשת המחזורים האחרונים והפער מאייאקס המוליכה עומד על שמונה נקודות, כאשר לאלופה משחק פחות ולסיום העונה נותרו שמונה משחקים. פיינורד, אחרי שקטעה רצף של שלושה מחזורים ללא ניצחון עם 0:6 על ונלו במחזור הקודם, שוב השיגה תוצאה לא טובה ותקווה לתקן בהמשך כדי להשיג את הכרטיס לאירופה.

זהבי הגיע בכושר לוהט אחרי שהיה מעורב בשער בכל אחד מחמשת המשחקים האחרונים בכל המסגרות, בהם רשם שבעה כיבושים ובישול, אך המומנטום החיובי של הישראלי נעצר והוא ייאלץ להמתין לפחות מחזור נוסף לשערו העשירי בליגה ההולנדית. מבחינת פ.ס.וו היה זה המפגש השביעי ברציפות עם פיינורד שבו היא לא מצליחה לנצח, כאשר הפעם האחרונה הייתה בפברואר 2018.

הקבוצה של רוג'ר שמידט הציגה הגנה נרפית ואפשרה לאורחת להיכנס לרחבה שלה ולהגיע למצבים טובים אחד אחרי השני בחצי השעה הראשונה. כבר בדקה ה-15 האדומים-לבנים נקלעו לפיגור ובהמשך אמנם תפסו שליטה גדולה יותר בקצב המשחק, בדרך לשער השוויון שהושג עוד לפני הירידה להפסקה, אך בחלק הקדמי הייתה חסרה לפ.ס.וו חדות כדי למצוא את הדרך להשלים מהפך וככל שהדקות נקפו, היכולת הלכה וירדה בדרך לתוצאה המאכזבת.

זהבי. תיקו נוסף לפ.ס.וו | Prestige/Soccrates/Getty Images
הישראלי לא הצליח למצוא את הרשת הפעם | ANP Sport via Getty Images

מהלך המשחק

דקה 2: כדור נחת ברחבה אצל פיליפ מקס שחיפש את הפינה הרחוקה, אך הצליח רק לדגדג את העמוד.

דקה 10: שילוב מסירות נפלא בפתח הרחבה השאיר את מאלן באחד על אחד מול שוער פיינורד, שפרש את גופו מצוין ומנע את השער הראשון של פ.ס.וו.

דקה 15, 0:1 לפיינורד: מספר שחקנים של האורחת יצאו קדימה עם הפנים לשער, סיניסטרה מסר ימינה לברחהאוס שסובב את זה נפלא ברגל שמאל לפינה הרחוקה וכבש את הראשון.

סטיבן ברחהאוס חוגג | Laurens Lindhout/Soccrates/Getty Images
סיומת נפלאה בדרך לשער היתרון. ברחהאוס | Laurens Lindhout/Soccrates/Getty Images

דקה 18: לינסן קיבל את זה בהגבהה מעולה לרחבה, אך הנגיחה שלו מקרוב פספסה את המסגרת.

דקה 22: מהלך יפה באגף ימין הביא להגבהה לעברו של סיניסטרה, שהשתלט היטב אך בעט מעל המשקוף.

דקה 31: הרפיון בהגנת פ.ס.וו נמשך והפעם הגיעה מסירת רוחב מצד שמאל לכיוונו של מגן פיינורד גרטרוידה, אך הסיומת שלו לא הייתה טובה וזה שוב הלך החוצה.

ההחמצה של מאלן | ANP Sport via Getty Images
חלוץ פ.ס.וו לא מאמין | ANP Sport via Getty Images

דקה 38, פ.ס.וו משווה ל-1:1: גצה השתחרר במרכז וכדרר קדימה לפני שמסר עומק למאלן, שהפעם לא התבלבל והקפיץ מעל מארסמן כדי להבקיע את שער השוויון.

מחצית שנייה

דקה 47: זהבי מסר לגצה שסידר למאלן מצב קורץ נוסף, מארסמן הושיט יד חזקה והדף.

דקה 53: נוני מדואקה המחליף השתחל לרחבה בכדרור בין שני שחקנים ובעט, אבל נעצר בקורה.

דקה 56: זהבי נשלח קדימה במסירה טובה וחיפש את השער מזווית קשה, שוער פיינורד עמד במקום והדף.

הפעם מאלן לא התבלבל | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images
זהבי וחבריו חוגגים את שער השוויון | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

אוטרכט – ויטסה ארנהיים 3:1

מי שכן חגג היום היה אלי דסה, ששותף ל-85 דקות במשחק שבו ויטסה חיברה ניצחון ליגה שלישי ברציפות ונשארה צמודה לאלקמאר השלישית בטבלה, כאשר הפער בין השתיים עומד על נקודה בלבד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי