75 דקות לערן זהבי, פ.ס.וו הביסה 0:3 את הראקלס

הישראלי לא הצליח לכבוש את שערו ה-10 בליגה ההולנדית, אך קבוצתו חזרה לנצח אחרי שני מחזורים ושבה למקום השני בזכות שערים של מאלן, דמפריס ואיהטארן, האחרון בביצוע נפלא

(גודל טקסט)

אחרי שהשתלט באופן בלעדי על המקום השני בטבלת הכובשים של נבחרת ישראל בכל הזמנים, ערן זהבי חזר היום (ראשון) לליגה ההולנדית ושותף ל-75 דקות בניצחון של פ.ס.וו איינדהובן 0:2 על הראקלס במסגרת המחזור ה-28. החלוץ וחבריו שבו למקום השני בטבלה במקומה של אלקמאר, כששתי הקבוצות בשוויון עם 58 נקודות כל אחת ועל אף שבאליפות היא כבר לא תזכה, לקבוצתו של הישראלי עדיין נותרה המשימה להבטיח העפלה למוקדמות ליגת האלופות.

זהבי לא הצליח לכבוש את שערו העשירי בליגה ההולנדית ובכך סגר שלושה מחזורים רצופים ללא מעורבות בשער. מצד שני, הקבוצה מאיינדהובן חזרה לנצח אחרי שצברה נקודה בלבד בשני המחזורים הקודמים, כך שההמתנה לשער הבא הפכה פחות נוראית עבור החלוץ. דוניל מאלן ודנזל דמפריס הבקיעו לזכות האדומים-לבנים, שלא התקשו נגד היריבה ממרכז הטבלה.

בניגוד לסיבוב הראשון שבו הראקלס סחטה 1:1 בביתה, הפעם קבוצתו של זהבי הצליחה לגבור עליה והיא תקווה להמשיך לצבור נקודות בששת המחזורים שנותרו עד לסיום העונה, כדי לעמוד במטרה ולסיים במקום השני. לוח המשחקים עשוי לעזור לרוג'ר שמידט ושחקניו, שמלבד כרונינגן השישית ואוטרכט השביעית יפגשו רק יריבות מהחצי התחתון של הטבלה במחזורים הנותרים.

זהבי. ימשיך לחכות לשערו ה-10 בליגה | ANP Sport via Getty Images
הישראלי חוגג עם חבריו את השער הראשון | ANP Sport via Getty Images

מהלך המשחק

כבר בדקה התשיעית, אוליבייה בוסקאלי מסר למאלן שדהר באגף שמאל, השאיר מאחוריו שומר והכניע את שוער האורחת מקרוב כדי לקבוע 0:1 לפ.ס.וו איינדהובן. בדקה ה-21 בוסקאלי שוב בישל, הפעם בהגבהה לרחבה – דנזל דמפריס התרומם גבוה ונגח פנימה: 0:2 לאדומים-לבנים.

חמש דקות לסיום המחצית הראשונה, פ.ס.וו איבדה כדור במרכז השדה ואפשרה לבוגזורג להגיע למצב מעולה, אך איבון אמבוגו הדף מצוין והציל את המארחת. בדקה ה-44 מריו גצה נכנס לרחבה דרך דאבל-פס עם קודי גאקפו ובעט בימין לפינה הרחוקה, שוער הראקלס יאניס בלאסוויץ' הדף לקרן.

הכובש מחבק את המבשל. מאלן ובוסקאלי | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

אחרי פתיחה רגועה למחצית השנייה, בדקה ה-63 מאלן כמעט בישל לגאקפו את השער השלישי, אבל בלאסוויץ' עצר את הנגיחה של שחקן פ.ס.וו. בתוספת הזמן קיבלנו את הרגע הגדול של המשחק, כאשר מוחמד איהטארן המחליף שחרר בעיטה נפלאה ברגל שמאל לחיבורים והעלה את פ.ס.וו איינדהובן ל-0:3 – זו גם הייתה התוצאה בסיום.

ערן זהבי | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images
זהבי ודמפריס. פ.ס.וו חזרה למקום השני | ANP Sport via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי