ליגת האלופות בסכנה: 2:2 מאכזב לזהבי ופ.ס.וו נגד הירנביין

החלוץ הישראלי לא פתח את המשחק ביכולת המוכרת, הוחלף במהלך המחצית וראה את קבוצתו מאבדת שתי נקודות יקרות במאבק על המקום השני. ורטסן וגאקפו קבעו מהפך במשחק בתוך דקה, אך האדומים ספגו מיד לאחר מכן מדה יונג

(גודל טקסט)

לאחר שאייאקס זכתה רשמית בתואר האליפות ה-35 שלה, לפ.ס.וו וערן זהבי נותר רק המאבק על הכרטיס השני לליגת האלופות בסיום העונה, והערב (ראשון) הם הישראלי וקבוצתו ספגו מכה רצינית כאשר סיימו ב-2:2 ביתי נגד הירנביין של אריאל הרוש ועלולים לאבד את המקום השני.

זהבי, שהגיע ל-10 שערי ליגה במחזור שעבר, פתח כהרגלו בהרכב אך לא הצליח להשפיע במיוחד על מהלך המשחק במחצית הראשונה ועל כן הוחלף על ידי מאמנו רוג'ר שמידט בהפסקה, זאת בזמן שפ.ס.וו בפיגור 1:0. החילופים של שמידט עשו את שלהם בחצי השני בזכות דקה קסומה, בה יורבה ורטסן וקודי גאקפו הפכו את התוצאה בין הדקות 57 ו-58.

המהפך המרשים של הקבוצה מאיינדהובן החזיק בקושי דקה, זאת לאחר שלאסה שונה הוותיק הצליח לבשל לסיים דה יונג שער נוסף, וכעת פ.ס.וו מהמקום השני מובילה בנקודה בלבד על פני אלקמאר השלישית, כאשר עד סיום העונה נותרו שלושה מחזורים בלבד, שכלל הנראה יהיו דרמטיים עד השריקה האחרונה.

זהבי מול שונה. תיקו מאכזב לפ.ס.וו | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

מהלך המשחק

דקה 19, איום ראשון של זהבי: החלוץ קיבל את הכדור כ-18 מטרים מהשער ועמד בעמדה נוחה לבעיטה, הכדור שלו הגיע ישירות לידיים של ארווין מולדר.

דקה 34, 0:1 להירנביין! טיבור חלילוביץ' עמד חופשי על סף הרחבה בלי שאף שחקן הגנה פ.ס.וו לחץ אותו ומצא את הרשת עם בעיטה נהדרת מכ-18 מטרים.

דקה 46, חילוף בפ.ס.וו: באופן לא ברור, שמידט בחר להחליף את זהבי במהלך ההפסקה ובמקומו הכניס לכר הדשא את מדואקה.

ערן זהבי | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

דקה 57, פ.ס.וו חזרה ל-1:1! התקפה נהדרת של השחקנים באדום-לבן הסתיימה בבישול של פיליפ מקס ליורבה ורטסן, שכבש את השוויון החשוב.

דקה 58, 1:2 לפ.ס.וו! מהפך בזק במשחק! דקה בלבד לאחר שחזרה למשחק, גאקפו הניף את רגלו מכ-20 מטרים והפציץ את הרשת של הירנביין.

דקה 59, הירנביין חזרה ל-2:2! לאסה שונה הוותיק חדר לרחבה, מסר לסיים דה יונג והאחרון גם הצליח לאזן את התוצאה.

יורבה ורטסן חוגג | ANP Sport via Getty Images
שחקני פ.ס.וו חוגג | ANP Sport via Getty Images
ג'ורדן טזה, סיים דה יונג | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי