שמידט: "היה קל להחליף את זהבי". המאמן תקף את השחקנים

כוכב נבחרת ישראל הוחלף לראשונה בהפסקה ב-2:2 נגד הירנביין כמו שניים מחבריו. הגרמני התייחס לכך וזעם: "מי שחשב שנגיע בהליכה למקום השני - טעה. אני חייב לדבר איתם על זה". בהולנד ביקרו: "עצלנים"

(גודל טקסט)

בזמן שהיריבה הגדולה אייאקס הוכתרה אתמול (ראשון) רשמית לאלופת הולנד, פ.ס.וו איינדהובן נאבקת בשיניים לשמור על המקום השני המוביל לליגת האלופות. הקבוצה של ערן זהבי לא הצליחה לחבר ניצחון רביעי ברציפות וסיימה רק בתיקו 2:2 נגד הירנביין. כוכב נבחרת ישראל שכבש רק שער אחד בששת המשחקים האחרונים, רשם ערב מאכזב במיוחד.

זהבי, כמו שניים מחבריו, ניק וירגבר ופאבלו רוסאריו, הוחלף כבר במחצית, מה שלא קרה לו העונה. לאחר המשחק נשאל המאמן רוג'ר שמידט על החילוף המשולש של השחקנים המנוסים ואמר: "לא, זה לא היה קשה בכלל. המחליפים הוסיפו עומק למשחק שלנו. היינו צריכים להילחם יותר ולזכות בכדורים החוזרים. לא שיחקנו טוב ולכן שיניתי. "במחצית הראשונה לא היה שחקן אחד שהגיע לרמה הרגילה שלו, זה לא רק רוסאריו".

המאמן ביקר את שחקניו: " שיחקנו טוב בשבועות האחרונים וזו הייתה הפתעה גדולה עבורי. היינו בלי אינטנסיביות, בלי אנרגיה, בלי מנטליות נכונה. מי שחשב שנגיע בהליכה למקום השני הבין שנשארה עבודה קשה. אנחנו חייבים לדבר על זה. אי אפשר לשחק ב-70% יכולת".

ערן זהבי מאוכזב עם שחקני פ.ס.וו | ANP Sport via Getty Images

על הלחץ שקיים במועדון: "זה תמיד קיים בקבוצה כמו איינדהובן, זה אתגר. השחקנים שלי צריכים להבין שמה שעשינו לא היה מספיק טוב אבל כן הפגנו חוסן. אחרי המחצית היינו צריכים לכבוש לפחות עוד שער אחד. זה גם סיפור העונה הזו. אנחנו לא מספיק יעילים ברגעים החשובים ואנחנו חייבים להשתפר".

ב-"VI" נכתב: "המאמן הגרמני היה המום מהמשחק החלש, העצלנות וחוסר האנרגיה של קבוצתו והביע את אכזבתו". "איבוד נקודות יקר מאוד של פ.ס.וו. היא עשתה טעות לא צפויה בקרב והלחץ עליה גדול מאוד. החילוף המשולש לפחות עבד", נכתב ב-"Ad". ריק אלפרינק שמסקר את איינדהובן ניתח: "לא הגיע לה יותר מתיקו, כל טעות יכולה להיות קטלנית לגבי המאבק על ליגת האלופות".

דוניל מאלן אמר: "החמצנו יותר מדי הזדמנויות וזה גם לא היה המשחק הכי טוב שלי. היריבה הגנה בצורה חזקה. אבל השתפרנו לאחר המחצית והיינו צריכים לנצח. עלינו לוודא שנסיים במקום השני. העונה ארוכה אבל עכשיו אלה רגעי ההכרעה".

רוג'ר שמידט | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי