האסלביינק צפוי לעזוב לפני המחזור האחרון, שפנדלהופר המריא למולדתו

לוקאס שפנדלהופר | מא

חמאדה, אוטין, ולאסקס וקלי כבר נפרדו מסכנין, כעת גם החלוץ סיכם עקרונית על פרידה עוד לפני המפגש נגד הפועל ת"א. הבלם ביקש לעזוב בשל המצב, אך שלח מסר מעודד לעתיד. וגם: חיפושים אחר מחליף לגולדנברג

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

שחקני בני סכנין לא התאמנו בימים האחרונים וזכו למנוחה, אבל היום (שישי) הם אמורים לשוב לפעילות ולפתוח בהכנות לקראת המשחק האחרון של העונה, שעתיד להיערך ביום חמישי נגד הפועל תל אביב.

סכנין היא קבוצה שהוכיחה לא פעם את חשיבות הדו קיום ובקבוצה קראו לכל הצדדים להחזיר את השקט על כנו ולפעול לחזרה לשגרה, אבל גם הניסיון שלה להתעסק אך ורק בכדורגל לא פשוט. כידוע, השבוע שוחררו לבקשתם שוער המשנה ראמי חמאדה והמגן המושאל ממכבי חיפה איקוום אוטין ובמועדון הופתעו מאוד מהשוער: "הייתה הרגשה שהוא רוצה לעזוב, אבל לא ציפינו שזה יקרה עוד לפני סיום העונה". הניגרי, לעומתו, גם כך אכזב מאוד ובקבוצה קיוו להשתחרר מההתקשרות עוד בינואר.

השבוע עזב גם הקולומביאני סבסטיאן ולאסקס ועוד קודם לכן נפרדו בקבוצה מהחלוץ דיין קלי ומי שצפוי להיות הבא בתור ולעזוב עוד לפני מחזור סיום העונה הוא נייג'ל האסלביינק, שכבר הגיע לסיכום עקרוני על פרידה. גם מהחלוץ קיימת אכזבה מקצועית רבה והוא לא ימשיך בעונה הבאה.

שחקן נוסף שאומנם הרשים העונה, אבל ככל הנראה יעזוב, הוא המגן חגי גולדנברג. האחרון אומנם היה אחד השחקנים המצטיינים במחצית השנייה של העונה ומהגורמים שעזרו לסכנין לשרוד בליגת העל, אלא שהמגן מתקשה מאוד עם הנסיעות הארוכות לצפון מדי יום ובקבוצה כבר בוחנים מועמדים להחליפו בעונה הבאה.

חגי גולדנברג | אודי ציטיאט

במקביל, לוקאס שפנדלהופר עזב היום את ישראל. האחרון היה אמור להיכלל בסגל למשחק הליגה האחרונה של העונה מול הפועל תל אביב, אבל הבלם ביקש להמריא למולדתו מיידית בגלל המצב הביטחוני ונענה בחיוב. "אני עוזב בגלל הסיטואציה והרצון להביא את משפחתי למקום מבטחים. כשהכל יירגע, אחזור. תשמרו על עצמם. יאללה סכנין", כתב לשחקנים בקבוצת הוואטסאפ.

בסכנין ישמרו על קשר רציף עם השחקן וזאת מתוך תקווה להחתימו לעונה הבאה, בכפוף כמובן לשחרורו מאסקולי האיטלקית ממנה הגיע כמושאל במהלך מועד ההעברות של חודש ינואר.

לוקאס שפנדלהופר | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי