סימנה וי: פ.ס.וו סיימה ב-1:1 עם אוטרכט והבטיחה את המקום השני

במחזור הסיום של הליגה ההולנדית, ערן זהבי וחבריו השיגו את הכרטיס למוקדמות ליגת האלופות אחרי תיקו בחוץ. הישראלי רשם החמצה גדולה. ואן דה סטרייק כבש למארחת, ואן חינקל השווה במחצית השנייה

(גודל טקסט)

עונת הכדורגל בהולנד הגיעה היום (ראשון) לסיומה עם משחקי המחזור ה-34, כאשר פ.ס.וו איינדהובן וערן זהבי הבטיחו את המקום השני, המעניק כרטיס למוקדמות ליגת האלופות, אחרי 1:1 נגד אוטרכט בחוץ. על אף שאלקמאר השלישית ניצחה 0:3 את הראקלס, התיקו השאיר את קבוצתו של הישראלי עם נקודה אחת יותר.

לאחר שאיבדה סיכוי להדביק את הפער מאייאקס האלופה, כל מה שנותר לפ.ס.וו היה לסיים במקום השני ובתחילת העונה הבאה היא תקווה להעפיל לשלב הבתים של המפעל הבכיר באירופה לראשונה מאז עונת 2018/19.

זהבי, שרשם החמצה גדולה במשחק היום, סיים את עונת הבכורה שלו בהולנד עם 11 שערי ליגה ו-17 בכל המסגרות, בנוסף לשלושה בישולים בליגה בפרט וארבעה בסך הכל. הייתה זו העונה הראשונה שבה החלוץ מסיים עם פחות מ-20 שערים בכל המסגרות מאז 2013.

המאמן רוג'ר שמידט השאיר היום את דוניל מאלן, פאבלו רוסאריו ומוחמד איהטארן מחוץ לסגל, כאשר בהולנד נטען כי ההחלטה התקבלה מתוך מחשבה על העונה הבאה, שבה השלושה הנ"ל לא צפויים להמשיך בפ.ס.וו.

זהבי סיים עונה עם 11 שערי ליגה | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

מהלך המשחק

דקה 23: מהלך בולט ראשון במשחק וזה היה צריך להיות שער של זהבי: גאקפו עשה את כל העבודה בכדרור באגף שמאל והשאיר את הישראלי לבד על נקודת הפנדל, אך השוער אולשלאגל הדף נפלא לקרן.

דקה 36, 0:1 לאוטרכט!: גוסטפסון הגביה כדור ממצב נייח באגף ימין ו-ואן דה סטרייק התגנב מאחורי כל ההגנה כדי לנגוח פנימה ולהעלות את המארחת ליתרון.

דקה 41: קרק השתחל בתוך החלק האחורי של פ.ס.וו והגיע לאחד על אחד מול השוער אמבוגו, שהגיב מצוין ומנע ממנו לכבוש.

ואן דה סטרייק נוגח לרשת | ANP Sport via Getty Images

דקה 49, פ.ס.וו משווה ל-1:1!: גצה מסר כדור שטוח מצד שמאל לעבר ואן חינקל, שהמשיך את זה בבעיטה טובה לרשת.

דקה 78: זהבי שוב היה קרוב כשניסה בעיטה מקצה רחבה, אך פספס את המסגרת בסנטימטרים.

דקה 82: אדריאן דלמאו הגיע לאחד על אחד עם אמבוגו, שהתעלה פעם נוספת והשאיר את השוויון בעינו.

מרקו ואן חינקל | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images
ערן זהבי, מרקו ואן חינקל | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי