ערן זהבי נכלל ברשימת המועמדים לתואר שחקן העונה בהולנד

ערן זהבי חוגג | ANP Sport via Getty Images

חלוץ פ.ס.וו, יחד עם שלושה חברים לקבוצה, נמצא ברשימה הכוללת 20 שחקנים שייאבקו על התואר היוקרתי. הישראלי כבש 11 שערים ב-25 משחקי ליגה. יצליח להיכנס לרשימה יוקרתית שכוללת את סוארס, ואן באסטן ורומאריו?

(גודל טקסט)

אחרי שסיים את עונתו הראשונה בהולנד, ערן זהבי זוכה להכרה על תרומתו לעונה של פ.ס.וו איינדהובן, שסיימה במקום השני בליגה. הנהלת הליגה פרסמה היום (שישי) כי החלוץ הישראלי נכלל ברשימת 20 השחקנים המועמדים לתואר השחקן העונה של הליגה. הוא נכלל ברשימה לצד שלושה חברים נוספים לקבוצה: דוניל מאלן, פיליפ מקס וג'ורדן טזה.

לצידם, ניתן למצוא ברשימה כמה שחקנים מהאלופה אייאקס, כמו דושאן טאדיץ', ריאן חראוונרח ודאבי קלאסן. בנוסף, גם מירון בואדו (אלקמאר), סטיבן ברחהאוס (פיינורד) ומלך השערים יורגוס יאקומאקיס (ונלו) נכללים ברשימה היוקרתית.

אמנם היא לא הצליחה לגרור אך אייאקס למאבק אליפות עד המחזורים האחרונים, אך פ.ס.וו יכולה להתנחם בכך שהשיגה את המקום השני, המוביל למוקדמות ליגת האלופות. ב-25 משחקי ליגה, ערן זהבי כבש 11 פעמים ושלושה בישולים. היכולת של הישראלית באה לידי ביטוי גם בקמפיין הליגה האירופית, אז הישראלי כבש חמישה שערים בחמישה משחקים, כאשר ארבעה מהם הגיעו בצמד המשחקים מול אולימפייקוס בשלב 32 הגדולות. לצערו, זה לא הספיק כדי להתקדם לשמינית גמר המפעל.

ערן זהבי | Hans van der Valk/BSR Agency/Getty Images

ברשימת זוכי העבר בתואר שחקן העונה בהולנד ניתן למצוא שמות אגדיים כמו רומאריו, מרקו ואן באסטן, רוד חוליט ורוד ואן ניסטלרוי. בשנים האחרונות, שחקנים כמו לואיס סוארס, חכים זייך וג'ורג'יניו ווינאלדום הצליחו גם הם לזכות בתואר. רוב ההערכות הן כי התואר ילך לנציג מהאלופה אייאקס, אך האם זהבי יצליח בכל זאת להצטרף לרשימה היוקרתית? ימים יגידו.

לואיס סוארס במדי אייאקס | Bryn Lennon/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי