סילסן נמצא חיובי לקורונה ונגרע מסגל נבחרת הולנד ליורו

יאספר סילסן | Alessandro Sabattini/Getty Images

לפני משחק הידידות נגד סקוטלנד, שוער האוראנג' התגלה כחולה בנגיף בבדיקה שערך לפני כשבוע, דה בור לא לקח סיכון והודיע לו שהוא לא ישתתף באליפות אירופה. גם גרמניה וצרפת יערכו ניסוי כלים ראשון

(גודל טקסט)

פחות משבועיים לשריקת הפתיחה של יורו 2020, הנבחרות הגדולות באירופה מתחילות להגביר את ההכנות לקראת הדבר האמיתי. מחר (רביעי) הולנד תפגוש את סקוטלנד למשחק שייערך באלגרבה שבפורטוגל, למשחק שיהווה ניסוי כלים ראשון עבור פרנק דה בור וחניכיו.

למרות זאת, לא הכל ורוד אצל האוראנג'. בהודעה רשמית שההתאחדות ההולנדית הוציאה, שוער הנבחרת יאספר סילסן נמצא חיובי לקורונה ונגרע מהסגל לטורניר. "השוער התגלה כחיובי לבדיקה שנערכה לו בשבוע שעבר והוא נכנס לבידוד באופן מיידי".

אז מי יחליף את סילסן בין הקורות? בהודעה הרשמית נטען שמרקו ביזוט, שוערה של אלקמאר, יהיה חלק מהסגל ליורו במקומו של שוער ולנסיה. ביזוט צפוי לשמש כשוער הרביעי של הכתומים, כאשר מי שצפוי לתפוס את אפודת השוער הראשון הוא טים קרול הוותיק. מחר, כאמור, נוכל לקבל תמונה מעט יותר ברורה לגבי בחירתו של דה בור לגבי זהות השוער שישחק באליפות אירופה.

גם נבחרת גרמניה תערוך מחר ניסוי כלים ראשון לקראת היורו, כשתפגוש את דנמרק באינסברוק שבאוסטריה (21:50, שידור ישיר בספורט2). לאור העובדה שכבר בשלב הבתים מחכות למנשאפט נבחרות כמו צרפת ופורטוגל, באלופת העולם מ-2014 יודעים שעליהם להגיע מוכנים כבר למשחק הראשון נגד אלופת העולם הנוכחית, שייערך ב-15 ביוני. עוזר המאמן מרקוס סורג אמר: "השחקנים רואים את היורו כמקום בו הם יכולים להוכיח את עצמם. אפשר לראות את זה בכל אימון. לקבוצה יש רצון עז לנצח, כולם מחוייבים לחלוטין למען המטרה".

אפרופו צרפת, גם הטריקולור יוציאו מחר לדרך את הקמפיין שלהם כשיארחו את ווילס למשחק ידידות באצטדיון הריביירה בניס. לאחר האכזבה ביורו הביתי הקודם, אלופת העולם יודעת שכל תוצאה פרט להנפת הגביע ב-11 ביולי תיחשב לכישלון, לא פחות מכך. ללא ספק, השחקן אליו יופנו כל הזרקורים יהיה קארים בנזמה. כזכור, חלוצה של ריאל מדריד זומן לסגל הנבחרת לאחר שש שנות היעדרות, והוא יותר מישמח לכבוש שער (או יותר) במשחק הקאמבק שלו למדים הלאומיים. מחר תהיה לו הזדמנות לעשות זאת נגד הבריטים הקשוחים.

קארים בנזמה בנבחרת צרפת | CHRISTOPHE SIMON/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי