מי ישדר, מי יפרשן ומי באולפן? חגיגת יורו 2020 יוצאת לדרך

קיליאן אמבפה, כריסטיאנו רונאלדו, הארי קיין, תומאס מולר, קווין דה בריינה
קיליאן אמבפה, כריסטיאנו רונאלדו, הארי קיין, תומאס מולר, קווין דה בריינה | Getty Images

ספורט1 נערך לחגיגה ענקית של שידורים, שתצא לדרך ביום שישי ב-20:15 עם משחק הפתיחה בין איטליה וטורקיה ותימשך כחודש ימים. איך זה ייראה ומה עם שידורי הקופה אמריקה? הפרטים המלאים כאן

(גודל טקסט)

סוף סוף זה קורה. לאחר המתנה של חמש שנים ושנה לאחר המועד המקורי, יורו 2020 ייצא לדרך ביום שישי הקרוב ויתפרש על פני 11 ערים ברחבי אירופה. את הטורניר תלווה חגיגת שידורים בישראל, כאשר מרביתם יועברו בחבילת הערוצים של ספורט1.

מי שישדר את משחק הפתיחה ביום שישי (אולפן הפתיחה החל מ-20:15 בספורט4) בין איטליה לטורקיה באולימפיקו ברומא יהיה השדר הוותיק רמי ויץ. עוד בצוות השדרים ביורו ניתן למצוא את יורם ארבל, לירן שכנר ושרון ניסים, ואיתם יפרשנו את המשחקים אורי אוזן, מוטי איוניר, אבי נמני, זאביק זלצר וניר לוין.

את המשחקים ילווה לאורך רוב שעות היום אולפן, שייפתח כבר בצהריים לפני המשחק הראשון ועד לשעות הלילה. בשמונה מתוך עשרת הימים הראשונים של הטורניר ייערכו שלושה משחקים מדי יום בשעות 16:00, 19:00 ו-22:00. לאחר מכן, במחזור האחרון בשלב הבתים ובשמינית ורבע הגמר, יתקיימו משחקים ב-19:00 וב-22:00.

כריסטיאנו רונאלדו, קיליאן אמבפה, קווין דה בריינה | GettyImages

לאחר המשחק הנועל את הערב, החל מחצות, ישודר ברשת 13 אולפן סיכום יומי. את האולפן יגיש שרון דוידוביץ' ולצדו אנשי הערוץ אסף כהן, דור הופמן, אשרת עיני, אורי אוזן, מוטי איוניר, מאמנה של מ.ס. אשדוד רן בן שמעון ועוד אורחים רבים, כמו גם כתבות, פינות, וסיכום יומי לקופה אמריקה 2021.

במקביל, החל מחצות, ישדר ספורט1 את כל משחקי הקופה אמריקה, אליפות דרום אמריקה בכדורגל, שתיערך השנה בברזיל, כשגם הפעם ליאו מסי ונבחרת ארגנטינה ינסו לזכות בתואר בינלאומי ראשון עבור השחקן הטוב בעולם. הוא צפוי לפגוש מולו את ניימאר והנבחרת המארחת, יחד עם כוכבים גדולים מהנבחרות הגדולות של היבשת. את המשחקים ישדרו מומחי הכדורגל הדרום אמריקאי, סלבה ברזילאי, יהודה ארם, שלומי דניאלי ועוד.

ליאו מסי | JUAN MABROMATA/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי