אוראל גרינפלד מוכן ליורו: "זכות עצומה". אורן חסון בירך

אורן חסון, אוראל גרינפלד, יריב טפר | ההתאחדות לכדורגל

השופט, יחד עם עוזריו רועי חסן ועידן ירקוני, יהפכו לצוות הישראלי הראשון שמנהל משחק באליפות אירופה, שתצא לדרך בשישי. יו"ר ההתאחדות וטפר נפגשו עם גרינפלד בשישי ושלח איחולי הצלחה, הקוונים הצטרפו בזום

(גודל טקסט)

לפני כחודשיים קיבל אוראל גרינפלד בשורה אדירה – הוא נבחר לשפוט ביורו 2020, ובכך יהפוך לשופט הישראלי הראשון אי פעם באליפות אירופה, שתצא לדרך ביום שישי עם המשחק בין איטליה לטורקיה. לגרינפלד יעזרו כמובן הצוות שלו, עוזרי השופט רועי חסן ועידן ירקוני.

כלל צוותי השיפוט של היורו התכנסו באיסטנבול, וביום חמישי, טרם יציאת הצוות הישראלי לטורקיה, נפגש גרינפלד עם יו"ר ההתאחדות לכדורגל אורן חסון ועם מנכ"ל איגוד השופטים, יריב טפר. חסן וירקוני הצטרפו למפגש דרך הזום.

חסון בירך את השלושה על ההישג המקצועי המרשים ושלח איחולי הצלחה. גרינפלד התייחס לאירוע ההיסטורי ואמר: "זאת זכות עצומה עבורנו לייצג את המדינה, ההתאחדות לכדורגל ואיגוד השופטים. כמו תמיד, זאת גאווה אישית של כולנו להיות הנציגים של ישראל".

חסון אמר: "פגשתי צוות איכותי, מגובש וחדור מוטיבציה לייצג את מדינת ישראל, ההתאחדות לכדורגל ואיגוד השופטים באופן הטוב ביותר. הם עשו דרך מדהימה עד לפסגה ואני מקווה מאוד שיקפידו גם ליהנות ממנה, בואכה אולימפיאדת טוקיו. נהיה איתם בקשר לאורך כל התקופה, אני גם מקווה לצפות בהם באחד המשחקים שינהלו, וכמובן נעמיד לרשותם כל סיוע נחוץ לטובת המשך ההתפתחות – כלכלי, מקצועי וכל דבר אחר".

שיחת הזום בין אורן חסון, רועי חסן ועידן ירקוני | ההתאחדות לכדורגל
צוות השיפוט הישראלי ביורו 2020 |

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי