מולר לאחר ה-1:7 של גרמניה: "לא קבענו תכניות עד חודש יולי"

תומאס מולר | Thilo Schmuelgen - Pool/Getty Images

המאנשפט הביסו את לטביה בחזרה הגנרלית, הכוכב ששב לסגל, כבש ובישל סיפר: "המפגש נגד צרפת יהיה שונה, אבל הצגנו יכולת משכנעת ורואים שאנחנו משתפרים בכל אימון". נוייר נזכר בברזיל, האברץ מוכן לעודד מהספסל

(גודל טקסט)

במונדיאל האחרון נבחרת גרמניה לא הצליחה לעבור את שלב הבתים ונראה היה שיואכים לב יסיים את דרכו. כידוע, זה לא קרה והמאמן נותר על הקווים של המאנשפט ויסיים את תפקידו רק לאחר יורו 2020, בתום 15 שנה בתפקיד. הציפיות לא גבוהות מדי מגרמניה אחרי השנים האחרונות, אבל אמש (שני) היא ניצלה משחק ידידות נגד לטביה כדי להתפוצץ עם 1:7 ולצבור ביטחון לפני שאליפות אירופה יוצאת לדרך ביום שישי.

היריבה אמנם נחותה משמעותית, אבל התקשורת הגרמנית בהחלט אהבה לראות את שיתוף הפעולה אתמול על כר הדשא. תומאס מולר, ששב לנבחרת לאחר יותר משנתיים בהן בחר לב להתעלם ממנו, כבש ובישל, גם חברו הטוב מאטס הומלס שב לסגל לאחר כשנתיים וסיפק בישול אדיר לסרג' גנאברי ופתאום גרמניה שוב נראתה יצירתית בהתקפה.

גם הוא חזר למאנשפט וכיכב. מאטס הומלס | Lars Baron/Getty Images

"התוצאה ממש לא הייתה הדבר הכי חשוב", אמר מולר לאחר ה-1:7, "היה חשוב לנו לשחק כפי שאנחנו רוצים ולראות את התוצאות של הדרך בה אנחנו רוצים לשחק – עבר המון זמן מאז שניצחנו בצורה כזו וההרגשה טובה. אתם בטוח רואים את השיפור מכל אימון וכל משחק וברור לנו שהמפגש נגד צרפת כבר יהיה שונה, אבל הצגנו יכולת משכנעת".

מולר, שעדיין לא כבש במסגרת היורו, נשאל אם הוא בונה על כך ב-2021: "זו בטוח מטרה של כל שחקן שיישאל אם הוא רוצה לכבוש ביורו, אבל מה שאנחנו רוצים כנבחרת זה לשחק טוב, להציג כדורגל אטרקטיבי ואין לדעת מה יהיה. אנחנו לא מתכננים שום דבר עד אמצע חודש יולי".

יואכים לב, שהשיב את מולר לאחר ניפויו במרץ 2019, מקווה אחרי שני חצאי גמר ביורו לעשות לפחות צעד אחד מעבר: "הייתה לנו בעיה של עקביות בחודשים האחרונים והיום כבר הייתה התפוצצות על המגרש והגענו למצבים רבים בזה אחר זה. זה משהו שהיינו זקוקים לו, כי לפעמים קשה לנו לייצר מצבים. לא היינו צריכים לספוג, אבל היריב ידע להעניש על טעויות וזה מראה לנו שיש לנו עוד לאן להשתפר. זו בטוח הייתה יכולת טובה יותר מאשר מול דנמרק".

סרג' גנאברי, תומאס מולר, קאי האברץ | ODD ANDERSEN/AFP via Getty Images

היו גם שחקנים שהתקשו שלא להיזכר ב-1:7 גרמניה על ברזיל ב-2014 ועל כך אמר השוער מנואל נוייר, שרשם את הופעתו ה-100: "זה מדהים שהצלחתי להגיע למועדון מאה ההופעות, זה כבוד גדול. הייתי חוגג את זה, אבל אנחנו נמצאים בבית מלון – אדאג שכל אחד יקבל משהו בבופה. נגד ברזיל היה יותר נחמד לנצח 1:7".

לסיום, גם קאי האברץ הצעיר, מי שזכה עם צ'לסי בליגת האלופות, ניסה לשדר ביטחון: "יש לנו שחקנים ברמה הגבוהה ביותר, שחקנים מנוסים שזכו בהמון תארים וכולנו יחד קבוצה אחת ולא משנה את מי המאמן יבחר לשחק. אני מקווה לשחק בהרכב, אבל גם אם לא אז אני יודע שיהיה עליי לעודד את החברים ולתת את הכל כשתורי יגיע".

מנואל נוייר זוכה לכבוד לפני הופעתו המאה בנבחרת | Lars Baron/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי