מכה לנבחרת שבדיה: דיאן קולוסבסקי חיובי לקורונה

דיאן קולוסבסקי | Michael Campanella/Getty Images

השבדים יאלצו להסתדר ללא שחקנה של יובנטוס לפחות במשחק הראשון נגד ספרד, המאמן הודיע כי לא יזמן מחליף: "מצפה שישוב לסגל אחרי המשחק הראשון". שעות לאחר מכן נודע כי סוואנברג גם הוא חיובי לנגיף

(גודל טקסט)

שבועות ספורים לאחר שנודע כי זלאטן איברהימוביץ' ייעדר מיורו 2020 בשל פציעה, נבחרת שבדיה ספגה היום (שלישי) מכה נוספת כאשר כוכב הנבחרת, דיאן קולובסקי, נמצא חיובי לקורונה. הצהובים-כחולים תלו תקוות רבות בכישרון הצעיר של יובנטוס, אך הם ייאלצו להסתדר בלעדיו, לפחות במשחק הראשון שלהם נגד נבחרת ספרד.

מהנבחרת דווח כי השחקן התלונן על סימפטומים קלים, ולאחר בדיקה נמצא כי הוא חיובי לנגיף. מאז הוא כמובן שוהה בנפרד משאר חבריו לנבחרת. מאמן נבחרת שבדיה, יאנה אנדרסון, סיפר כי החדשות הן "עצובות עבור כולנו, אבל בעיקר עבור דיאן עצמו". בנוסף, המאמן הדגיש כי הוא לא מתכוון לזמן אף שחקן במקומו של קולוסבסקי, וכי הוא מקווה שהשחקן יעמוד לרשותו לאחר המשחק נגד ספרד.

שעות בודדות לאחר מכן, התברר כי שחקן נוסף מסגל הנבחרת, מתיאס סוואנברג, נדבק בנגיף. הקשר של בולוניה גם הוא נמצא כעת באזור מבודד משאר שחקני הנבחרת, וכעת נותר לחכות ולראות האם שחקנים נוספים יימצאו חיוביים או שמא ההדבקה תיעצר אצל שני השחקנים מהליגה האיטלקית. השבדים הוגרלו בבית ה', וכאמור, במשחק הראשון שלהם הם יפגשו את נבחרת ספרד בסביליה. לאחר מכן, הם ימריאו לשני משחקים בסנט פטרסבורג, בהם יפגשו את פולין וסלובקיה. על אף שהנבחרת של אנדרסון הגיעה לרבע גמר המונדיאל האחרון, היא תנסה לעשות את מה שלא הצליחה בשלוש אליפויות אירופה האחרונות – לעבור את שלב הבתים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי