Sport1 Banner

חשש גדול בנבחרת ספרד: שחקן נוסף נמצא חיובי לקורונה

לואיס אנריקה | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

אחרי סרחיו בוסקטס, גם דייגו יורנטה נדבק ובמחנה "לה רוחה" עושים ככל שביכולתם כדי למנוע התפרצות. גם בשורות היריבה ביום שני, שבדיה, נמצאו שני חיוביים - אך המשחק ייערך כמתוכנן, השאלה בנוכחות מי מהשחקנים

(גודל טקסט)

חמישה ימים לפני שנבחרת ספרד תארח את שבדיה במחזור הראשון של שלב הבתים ביורו 2020, עדיין לא ידוע כיצד יגיעו השתיים למפגש. בזמן שבישראל נגיף קורונה נראה כמו זיכרון מהעבר הלא רחוק, באירופה התחלואה עדיין גבוהה ובימים האחרונים, כחלק מסדרת הבדיקות שעורכות הנבחרות, נמצאו ארבעה חיוביים שונים, שניים בספרד ושניים בשבדיה.

שבדיה כבר הודיעה כי תתייצב לפתיחת היורו ללא דיאן קולוסבסקי, שחקן הכנף של יובנטוס, וכן קשר בולוניה מתיאס סוואנברג, שניים שנמצאו חיוביים לקורונה השבוע וישובו לסגל רק לאחר שיציגו בדיקות שליליות בהמשך החודש, אולם ספרד התבשרה רק אתמול (שלישי) כי לסרחיו בוסקטס הצטרף גם בלם לידס, דייגו יורנטה, והחשש ב"לה רוחה" הוא משחקנים נוספים שיימצאו חיוביים לנגיף בימים הקרובים.

לואיס אנריקה, שגם כך זימן 24 שחקנים על אף שניתן היה יכול לזמן 26 שחקנים וכעת לרשותו עומדים 22 שחקנים בלבד, יצטרך עד יום שבת בערב להחליט אם להחליף את אחד משני החיוביים לקורונה בסגל או שמא להמתין לחזרתם כפי שיעשו השבדים. נראה שלבוסקטס ימתין המאמן, אולם לא מן הנמנע שיורנטה, שגם כך לא יועד להיות בהרכב, יוחלף בראול אלביול או באחד משחקני נבחרת ספרד הצעירה שמתאמנים בנפרד משחקני "לה רוחה" בניסיון לשמור על בועה. עם אלביול ושחקני ספרד הצעירה מתאמנים גם השוער קפה, קרלוס סולר, פבלו פורנאלס ורודריגו מורנו, שממתינים לראות אם יזכו להיכלל בסגל ליורו ברגע האחרון.

שתי הנבחרות עורכות בדיקות קורונה מדי יום ונמצאת תחת תנאים מגבילים מאוד לאור העובדה שנמצאו חולים בקרבתם והחשש הגדול בספרד הוא מבדיקה חיובית נוספת, כי שלושה חולים ומעלה, כך לפי הפרוטוקול הספרדי, מהווים התפרצות קורונה ובידוד מלא על כל הקבוצה – מה שיגרור בירוקרטיה רצינית כדי לאפשר את הגעת הנבחרת לסביליה. בכל מקרה, על פי תקנון אופ"א, המשחק ייערך כמתוכנן ביום שני כל עוד לרשות לואיס אנריקה יהיו 13 שחקנים שביניהם גם שוער.

דייגו יורנטה | David Ramos/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי