נשיא צרפת במסר לנבחרת: "אנחנו הטובים ביותר, חייבים לזכות ביורו"

עמנואל מקרון, שחקני נבחרת צרפת | LIONEL BONAVENTURE/AFP via Getty Images

רגע לפני פתיחת אליפות אירופה, עמנואל מקרון נפגש עם שחקני הטריקולור והביע תמיכה מלאה: "אין לכם מה להוכיח, כולכם שחקנים מוכשרים. הנבחרת שתזכה ביורו תהיה זו שתרצה את זה הכי הרבה, כמו צרפת ב-2018"

(גודל טקסט)

נבחרת צרפת מסומנת בתור הפייבוריטית הגדולה לזכייה ביורו 2020 שייפתח מחר (שישי) ברחבי אירופה, כאשר עוד לפני כן, שחקני הטריקולור זכו למפגש מיוחד עם נשיא המדינה, עמנואל מקרון, שדיבר עם הסגל של דידייה דשאן בארוחה שקיימו במתחם הנבחרת.

בראיון שנערך היום בטלוויזיה הצרפתית, סיפר מקרון על שאמר לשחקני אלופת העולם: "אמרתי להם שהם לא צריכים להוכיח כלום לאף אחד. כולכם שחקני כדורגל מוכשרים, אבל אסור לוותר עד השנייה האחרונה. מי שתזכה באליפות אירופה תהיה הנבחרת שרצתה את זה יותר מכולם. צרפת הייתה כזו בגביע העולם ב-2018, וכך זה צריך להיות גם הפעם".

מקרון, אוהד מארסיי ידוע בעצמו, הוסיף: "אמרתי להם שיש לנו את הנבחרת הטובה ביותר בטורניר. אני באמת מאמין בזה וזו גם רוחו של המאמן דשאן. אין ספק שברמה האינדיבידואלית יש לנו את השחקנים הטובים ביותר, אבל ביחד אתם חזקים יותר. במילים הכי פשוטות – החזירו את הגביע. אנחנו חייבים לזכות בו, לא היינו רחוקים מזה ב-2016 ואנחנו יכולים לעשות את זה".

מקרון עם אמבפה. "אסור לוותר עד השנייה האחרונה" | KIRILL KUDRYAVTSEV/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי