לצד ויירה וקאפלו: רוטנשטיינר יצטרף לצוות המשקיפים של יורו 2020

וילי רוטנשטיינר | ההתאחדות לכדורגל

מאמן הנבחרת יצפה וינתח שני משחקים משלב הבתים ועוד אחד ברבע הגמר יחד עם שחקני עבר גדולים ומאמנים מובילים: "אני משוכנע כי הידע הרב שאחלוק עם עמיתי יתרום גם להתאחדות הכדורגל של ישראל"

(גודל טקסט)

וילי רוטנשטיינר, מאמן נבחרת ישראל, יצטרף החל ממחר (שישי) לצוות המשקיפים המקצועיים של אופ"א ליורו 2020, יחד עם שחקני עבר גדולים ומאמנים מובילים כמו פאביו קאפלו, דיוויס מוייס, רובי קין, פטריק ויירה, שטפן פרוינד ואחרים.

את שלב הבתים ילווה רוטנשטיינר בבאקו, שם יצפה וינתח את המשחקים בין וויילס ושווייץ, טורקיה ו-וויילס ושווייץ נגד טורקיה. לאחר מכן ימשיך למינכן למשחק רבע הגמר ב-2.7. בין המטרות של צוות המשקיפים המקצועיים נכללים ניתוח המשחק, בחירת איש המשחק, בחירת הנבחרת המצטיינת של הטורניר, ניתוח מערכים, השפעת מאמנים, מפגשים קבוצתיים לניתוח משחקים ומגמות ועוד.

רוטנשטיינר: "אופ"א הזמינה אותי לראשונה להיות חלק מקבוצת המחקר והלמידה של הארגון ביורו 2020 וזאת זכות גדולה. זה גם כבוד גדול לנתח מגמות בהתפתחות המשחק ובהיבטים מרכזיים נוספים שלו עם קולגות כמו קאפלו, פרוינד, מוייס, חינס מלנדז, אסטבן קמבייסו ואחרים. אני משוכנע כי הידע הרב שאחלוק עם עמיתי יתרום גם להתאחדות הכדורגל של ישראל ולהתפתחות המשחק כאן".

פאביו קאפלו, פטריק ויירה | ODD ANDERSEN/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי