אריקסן חזר להכרה ושוחח עם שחקני דנמרק

הכוכב איבד את ההכרה על הדשא והתמוטט, הצוות הרפואי טיפל בו במשך דקות ארוכות של חרדה. מנבחרתו נמסר שהוא ער בביה"ח בקופנהאגן, סוכנו מסר שהוא מתקשר עם משפחתו, בתקשורת דווח שהוא עצמו ביקש מחבריו לחזור לשחק

(גודל טקסט)

תמונות מחרידות ביורו 2020. דקות ספורות לפני הירידה להפסקה במשחק בין דנמרק לפינלנד, הכוכב כריסטיאן אריקסן התמוטט על כר הדשא באופן לא שגרתי, כאשר מיד הצוות הרפואי הגיע אליו והחל לבצע בו פעולות החייאה.

האירוע התרחש בסביבות הדקה ה-43, כאשר כדור חוץ הגיע לאריקסן, אך הקשר בן ה-29 קרס לדשא ולא הגיב. שחקני שתי הנבחרות רצו לכיוונו במהירות ורבים מהם תפסו את הראש. שניות לאחר מכן הגיעו הצוותים הרפואיים כדי לטפל בשחקן, בזמן שחבריו לנבחרת מקיפים אותו בדמעות. אשתו של אריקסן ירדה לכר הדשא בבכי כשהיא נתמכת בשחקני ואנשי הנבחרת.

אחרי דקות רבות של חרדה על כר הדשא, אריקסן פונה לעבר חדרי ההלבשה ומשם גם לבית החולים בקופנהאגן. בהודעה רשמית של אופ"א קיבלנו אישור על כך שמצבו של השחקן יציב והוא בבית החולים. לאחר מכן, בחשבון הטוויטר הרשמי של נבחרת דנמרק נכתב שאריקסן ער וכעת הוא עובר סבב בדיקות.

פטר מולר, המנהל המקצועי של הנבחרת הדנית, סיפר שאריקסן עצמו שוחח עם חבריו לנבחרת בזמן הפסקת המשחק, עדכן אותם על מצבו וביקש מהם לחזור לשחק. רק לאחר מכן אישרו השחקנים שהם מוכנים לחזור לשחק את שארית המשחק.

רגעי החדרה הראשונים בדשא | JONATHAN NACKSTRAND/AFP via Getty Images
אוהדי דנמרק תופסים את הראשים ולא מאמינים | JONATHAN NACKSTRAND/AFP via Getty Images
גם שחקני פינלנד היום בהלם | Friedemann Vogel – Pool/Getty Images
סימון קר מלווה את בת זוגו של אריקסן | JONATHAN NACKSTRAND/AFP via Getty Images
דילייני עם כריסטנסן. רגעי האימה על כר הדשא | FRIEDEMANN VOGEL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי