מחוץ ליורו: ז'ואאו קאנסלו חיובי לקורונה, פורטוגל זימנה מחליף

ז'ואאו קאנסלו, סאן מנחם | אודי ציטיאט, ליסבון

מכה לאלופת אירופה יומיים לפני המשחק נגד הונגריה: המגן שהבקיע בשבוע שעבר נגד נבחרת ישראל נדבק בנגיף, דיוגו דאלוט הוקפץ מחופשה בדובאי ויחליפו בסגל

(גודל טקסט)

יומיים לפני משחק הפתיחה של אלופת אירופה נגד הונגריה, פורטוגל ספגה מכה קשה לאחר שאחד משחקני המפתח של הנבחרת, ז'ואאו קאנסלו, נמצא חיובי לנגיף הקורונה. שאר שחקני הסגל נמצאו שליליים במהלך סבב הבדיקות. בינתיים, המאמן פרננדו סנטוס הזמין במקומו של המגן הימני את דיוגו דאלוט המשתייך לסגל הנבחרת הצעירה. בפורטוגל דווח כי המגן הצעיר הוקפץ בעודו נופש בדובאי, והוא יצטרף באופן מידי לסגל השוהה בבודפשט.

כזכור, מגנה של מנצ'סטר סיטי בלט ואף כבש במשחק ההכנה האחרון, בו נבחרתו הביסה 0:4 את נבחרת ישראל. בעונה האחרונה קאנסלו הפך לשחקן מפתח במדי סגנית אלופת אירופה וביסס את מקומו בין המגנים הימניים המובילים ביבשת. המגן הימני הנוסף בסגל של זוכת יורו 2016 הוא נלסון סמדו, שככל הנראה יתפוס את מקומו של קאנסלו במהלך הטורניר.

כאמור, פורטוגל תערוך ביום שלישי את משחקה הראשון בטורניר, כשתפגוש את הונגריה בבודפשט למשחק חוץ לכל דבר ועניין. לאחר מכן, היא תפגוש את שתי עמיתותיה לבית המוות ושתי אלופות העולם האחרונות: צרפת וגרמניה. הרשויות בהונגריה עודכנו באופן מידי על המתרחש, והשחקן שעל פי הדיווחים חש בטוב שוהה כעת בבידוד.

ז'ואאו קאנסלו, סאן מנחם | אודי ציטיאט, ליסבון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי