בלי בדיקה אין כניסה: כל מה שצריך לדעת לפני שטסים לבודפשט

שחקני פורטוגל חוגגים עם כריסטיאנו רונאלדו | PATRICIA DE MELO MOREIRA/AFP via Getty Images

מה אסור לשכוח בכניסה למשחק? ואיפה עושים בדיקות קורונה? לברי המזל מכם שהשיגו כרטיסים למשחקי יורו 2020 שייערכו בהונגריה, כדאי לדעת שהפעם לא מדובר במסלול טיסה רגיל

(גודל טקסט)

יורו 2020 יצא לדרך באיחור של שנה, אבל דווקא אחרי המגפה העולמית, הגיע הזמן לחגיגה הגדולה. בסוף מאי אושרה כניסת אוהדי הכדורגל לבודפשט שבהונגריה לצפות במשחקי היורו, אך עם לא מעט הגבלות. אומנם הקורונה כבר כמעט מאחורינו, אבל עדיין ביורו הזה תצטרכו לעבור מסלול ארוך מהרגיל בדרך למשחק המיוחל. 

אז אם אתם מתכוננים לטוס לצפות באלופת אירופה פורטוגל נגד הנבחרת הביתית או בנבחרת צרפת נגד הונגריה, אלו השלבים שאתם צריכים לעבור כדי שתוכלו להיכנס לבודפשט, אחרת תיאלצו להישאר בבית ולצפות אך ורק דרך מסכי הטלוויזיה.

בימים אלה מתחם הקורונה בנתב"ג מופעל על ידי חברת "אומגה" והמרכז הרפואי רמב"ם. כרגע יש מספר אפשרויות לעבור את בדיקת הקורונה. החדשות הרעות הן שכל אוהד יצטרך לעבור שלוש בדיקות שונות. לפני היציאה מהארץ, לפני החזרה לישראל ועם הנחיתה בנתב"ג. החדשות הטובות: לא צריך בידוד או אישור כניסה להונגריה.

את בדיקת הקורונה הראשונה אתם מתבקשים לעשות 72 שעות לפני הטיסה. איך? שימו לב לשלבים הבאים:

  • להיכנס לאתר https://check2fly.co.il ולהזמין תור לבדיקה איטית בעלות של
    45 ש"ח כשהתשובה תתקבל תוך 14 שעות.
    לעומת זאת, תור לבדיקה המהירה יעלה לכם 135 ש"ח שאת תשובתה תקבלו תוך ארבע שעות.

את הבדיקה הזו תוכלו לעשות בעמדת הבידוק בקומת הטיסות הנוחתות. היכנסו דרך שער 02 ושם תראו את הצוות מחכה לכם.

  • תור מהיר במתחם הדרייב-אין שהקימו במיוחד בשער תמר (חניון 26) שיחסוך לכם זמן. לגבי העלות – היא נשארת זהה.
  • במידה ואתם גרים רחוק מנתב"ג, אתם יכולים להיכנס לאתר הזה https://aidcovid.live/ ולתאם מועד הגעה לפי המיקום הקרוב אליכם.

בחרתם היכן לעשות את בדיקת הקורונה? קבעתם תור מראש? אל תשכחו לקחת איתכם לבדיקה את כרטיס הטיסה + דרכון, אחרת לא תוכלו לבצע את הבדיקה. הבדיקה עצמה לוקחת מספר שניות, אך שימו לב שיכול להיות תור ארוך. לכן, מומלץ לכם לקבוע את הבדיקה בשעות המאוחרות או המוקדמות בבוקר. חשוב שתדעו כי החל מה-1 ביוני אין צורך בהצהרת בריאות לכל מי שטס לחו"ל.

הפושקאש ארנה בבודפשט | ATTILA KISBENEDEK/AFP via Getty Images

חושבים כבר על הבדיקה בחזור?

לאחר שתאספו את המזוודה והקניות, השילוט יוביל אתכם למאהל בדיקות הקורונה. אם תירשמו מראש תוכלו לחסוך 20 ש"ח והעלות תהיה 80 ש"ח במקום 100. כדי לקבוע את התור מראש אתם מחויבים להיכנס לאתר: https://check2fly.co.il.

בדיקת קורונה בבודפשט עד 72 שעות לפני החזרה שלכם לישראל תעלה לכם בין 170 ל-220 ש"ח ואותה אתם יכולים להזמין באתר: https://oltokozpont.hu/en.

הזמנתם כרטיס לאחד ממשחקי הכדורגל? הדפיסו אותו ובדקו שהשם שלכם תואם לשם על הדרכון, אחרת לא תוכלו להיכנס. הרשויות בהונגריה לא יוותרו ולא תינתן כניסה במידה והכרטיס לא יהיה על שמכם. בכניסה לגבול אתם מחויבים להראות את כרטיס הכניסה לאחד מהמשחקים + התוצאה השלילית של בדיקת הקורונה.

בחרתם להישאר למספר משחקים? אין בעיה. בעבר אי אפשר היה להישאר למעלה מ-72 שעות, אך בימים אלה ניתנה האפשרות לאוהדים זרים להישאר לזמן שהות ללא הגבלה.

מחפשים ללכת למסעדה או לבית קפה? אולי לשופינג? קחו אתכם את כרטיס הכדורגל וגם מסכה. אחרת לא תוכלו להיכנס לאף מקום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי