מוראטה: "בספרד, סנטימטרים מפרידים בין שער בעיתון לאכילת חרא"

אלברו מוראטה | David Ramos/Getty Images

חלוץ "לה רוחה", שצפוי לפתוח במשחק הראשון ביורו נגד שבדיה, שלח מסר למבקרים. דייגו יורנטה חזר לסגל, בוסקטס אמור לשוב בקרוב. הקפטן לארסון כשיר לעלות בהרכב האורחת, אותה ילוו 3,000 אוהדים בסביליה

(גודל טקסט)

עם סגל שלא כולל את סרחיו ראמוס ולאחר ההידבקות המדאיגה של סרחיו בוסקטס בנגיף הקורונה, נבחרת ספרד תחל את דרכה ביורו 2020 מחר (שני, 22:00) במשחק ביתי נגד שבדיה, שייערך באצטדיון "לה קרטוחה" שבסביליה. בפעם האחרונים שהספרדים פגשו את הסקנדינבים בשלב הבתים של אליפות אירופה, זה קרה ב-2008 והסתיים בזכייה בגביע.

לואיס אנריקה ושחקניו מוכנים למשחק הפתיחה אחרי שקיבלו בשורות טובות מכיוון דייגו יורנטה, שנמצא חיובי לקורונה אחרי בוסקטס, אך בשלוש בדיקות לאחר מכן יצא שלילי וחזר לסגל, כשגם בוסקטס עצמו מתקדם יפה וצפוי לשוב בקרוב.

מי שככל הנראה יחליף את קשר ברצלונה בהרכב הוא רודרי, כאשר קוקה וטיאגו אלקנטרה יעלו במרכז השדה לצדו. לואיס אנריקה יצטרך לבחור בין ססאר אספיליקווטה למרקוס יורנטה בצד ימין, איימריק לאפורט צפוי לפתוח במרכז ההגנה. לגבי החלק הקדמי, מסתמן כי אלברו מוראטה ימשיך לקבל את הקרדיט על אף ההחמצות במשחקי ההכנה שבגללן ספג מטח ביקורות.

בראיון שפורסם היום ב"אס", מוראטה שלח מסר למבקרים: "לקלל דרך הנייד או המחשב זה קל. לפני כמה שנים זה היה משגע אותי, אבל עכשיו לא אכפת לי כי כבר חוויתי את זה ואני יודע מאיפה זה מגיע. חבל מאוד שבמקצוע שלנו, סנטימטרים יכולים לעשות את ההבדל בין שער בעיתון לאכילת כל החרא של ספרד".

דייגו יורנטה. בשורה טובה לספרדים | David Ramos/Getty Images

השבדים, מצדם, באים גם הם במוטיבציה גדולה למרות חסרונו של זלאטן איברהימוביץ', כשהשאיפה היא להיאבק עם פולין על המקום השני בבית ה', אך גם סחיטת נקודה אחת לפחות מ"לה רוחה" לגמרי נמצאת בהישג יד. 3,000 שבדים ילוו את נבחרתם בסביליה.

הקשר אלבין אקדל בספק למשחק, אך הבשורה הטובה מבחינת הצהובים-כחולים היא שהקפטן סבסטיאן לארסון יהיה כשיר וצפוי לפתוח בהרכב. "עשינו הכנה טובה, התאמנו ושיחקנו טוב. יש לנו תכנית טקטית ומנטלית ברורה", אמר המאמן יאן אנדרסון. "שיחקנו נגד ספרד לא מעט פעמים, אבל אי אפשר להסיק יותר מדי מסקנות מאותם משחקים. בבית כמעט ניצחנו אותם. יש לנו מנהיגים על המגרש, סגל טוב עם שחקנים שיודעים מה המשימה שלנו".

יאן אנדרסון | ERIK SIMANDER/TT NEWS AGENCY/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי