אמבפה: "הפריע לי שז'ירו התבטא כך בתקשורת, לי הוא לא אמר כלום"

קיליאן אמבפה, אוליבייה ז'ירו | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

חלוץ נבחרת צרפת דיבר על הביקורת הפומבית של שותפו לחלק הקדמי: "כולם יודעים כולם יודעים מה קרה, נכון שקצת הושפעתי מזה, אבל אנחנו לא הולכים לעשות מזה עניין גדול, כי אנחנו כאן כדי לייצג את הנבחרת"

(גודל טקסט)

נבחרת צרפת, אולי המועמדת המרכזית לזכייה ביורו, תחל את דרכה בטורניר ביום שלישי (21:50, שידור ישיר בספורט4) במשחק החוץ הקשה נגד גרמניה באליאנץ ארנה. כוכב הטריקולור קיליאן אמבפה, כינס היום (ראשון) מסיבת עיתונאים בבית הנבחרות של צרפת, שם דיבר על המתיחות עם שותפו לחלק הקדמי, אוליבייה ז'ירו לאחר שזה רמז שהוא לא מקבל מספיק כדורים ממנו.

"יותר מפריעה לי העובדה שהוא (ז'ירו) אמר את זה בפומבי, מאשר העובדה שהוא אמר את זה, כי בחדר ההלבשה הוא לא אמר כלום. קיבלתי תחושה שהיו לו 365 הזדמנויות במשחק ולא מסרתי לו פעם אחת", אמר אמבפה. "דיברתי איתו, כולם יודעים מה קרה, נכון שקצת הושפעתי מזה, אבל אנחנו לא הולכים לעשות מזה עניין גדול, כי אנחנו כאן כדי לייצג את נבחרת צרפת. זה הדבר החשוב ביותר".

אמבפה אגב שיחק יחד עם ז'ירו בלא פחות מ-37 משחקים בינלאומיים החל משנת 2017. בסך הכל לצמד החלוצים שזכו במונדיאל ברוסיה, שלושה שערים משותפים, כאשר חלוץ פריז סן ז'רמן בישל פעמיים ב-0:2 על וויילס, ובניצחון 2:4 על שבדיה בליגת האומות. השער היחיד שז'ירו בישל לאמבפה היה ב-3:4 הבלתי נשכח על ארגנטינה בשמינית גמר המונדיאל.

קיליאן אמבפה | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי