באוסטריה מחמיאים למחליפים, גרגוריץ': "הייתה לי שנה קשה"

החבורה של פודה השיגה ניצחון בכורה ביורו נגד צפון מקדוניה, הודות לשערים של גרגוריץ' וארנאוטוביץ' שעלו מהספסל: "הם העירו מחדש את הקבוצה", אמר המאמן. וגם: הנתון ההיסטורי של פאנדב

(גודל טקסט)

נבחרות צפון מקדוניה ואוסטריה רשמו היום (ראשון) ערב היסטורי במסגרת היורו. הראשונה ערכה את הופעת הבכורה בטורניר הגמר, בעוד האחרונה השיגה ניצחון ראשון בתולדותיה במסגרת היורו, הודות ל-1:3 בארנה נציונאלה בבוקרשט.

סטפן ליינר כבש את השער הראשון לזכות האוסטרים בקמפיין ומדובר בסך הכל בכיבוש הבינלאומי השני שלו, הראשון אגב היה גם נגד מקדוניה הצפונית בשלב המוקדמות ב-2019. את שער השוויון עבור מקדוניה הצפונית כבש מי אם לא גוראן פאנדב הבלתי נגמר, שהפך בגיל 37 ו-321 ימים לכובש השני הכי מבוגר בתולדות היורו – מי שמקדים אותו הוא איביצה ואסטיץ' האוסטרי שהבקיע מיל פולין ביורו 2008 בגיל 38 שנים ו-257 ימים.

מי שהכריעו את המשחק היו שני המחליפים, מיכאל גרגוריץ' ומרקו ארנאוטוביץ' ומי שמכיר את ההיסטוריה של אוסטריה באליפות אירופה לא מופתע מכך – 80% מהשערים בחמשת משחקי היורו האחרונים של האוסטרים נכבשו על ידי שחקני הספסל וזו כנראה הדרך של פרנקו פודה להתקדם לשלבים המכריעים.

גוראן פאנדב חוגג עם שחקני צפון מקדוניה | DANIEL MIHAILESCU/POOL/AFP via Getty Images

מאמן נבחרת אוסטריה, פודה אמר לאחר המשחק: "בסך הכל הייתי מרוצה מההופעה. התחלנו טוב ועבדנו קשה, היינו אגרסיביים מאוד והגיע לנו לנצח. במחצית אמרנו שאנחנו רוצים לשחק קדימה וכמה שיותר מהר. היינו הרבה יותר ניידים ומעל הכל החילופים עשו את ההבדל – גרגוריץ' וארנאוטוביץ' העירו מחדש את הקבוצה".

גרגוריץ' שכאמור עלה מהספסל וכבש, הוסיף: "הייתה לי שנה קשה, וזה לא מובן מאליו שהייתי בסגל הסופי. נתתי את כל כולי ואני מודה לאל שכבשתי. אני עדיין המום מזה".

מרקו ארנאוטוביץ' | DANIEL MIHAILESCU/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי