לראשונה מאז גמר ליגת האלופות: דה בריינה התאמן וישוב לסגל בלגיה

קווין דה בריינה | VIRGINIE LEFOUR/BELGA MAG/AFP via Getty Images

הכוכב הגדול של השדים האדומים ערך אימון ראשון מאז נפגע בפניו לפני כשבועיים ואמור להיכלל בסגל ביום חמישי נגד דנמרק (ישיר בספורט1). דניס פראט: "הפציעה שלו למעשה נתנה לנו דחיפה"

(גודל טקסט)

נבחרת בלגיה היא אחת המועמדות המובילות לזכות ביורו 2020 וגם משחק הפתיחה שלה ברוסיה הסתיים ב-0:3 חד צדדי שהעלה את רף הציפיות מהשדים האדומים. היום (שני) הגיעה בשורה מעודדת ומשמעותית מאוד, כשהכוכב הכי גדול של רוברטו מרטינס, קווין דה בריינה, חזר לאימונים.

דה בריינה אובחן עם שבר באף ושבר בארובת העין כתוצאה מהתנגשות בבלם צ'לסי אנטוניו רודיגר בגמר ליגת האלופות ועד היום לא התאמן עם חבריו וכלל לא יצא איתם לרוסיה, אלא נשאר במתחם של נבחרת בלגיה כדי להמשיך בטיפול.

היום דה בריינה עלה לראשונה על כר הדשא והמשמעות היא שהוא צפוי להיכלל בסגל של נבחרת בלגיה למשחק ביום חמישי נגד דנמרק מוכת הטראומה, שבעקבות ההפסד לפינלנד לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד שוב וככל הנראה לסיים את דרכה ביורו כבר בשלב הבתים (החל מ-18:50, ישיר בספורט1).

עוד לפני האימון התייצב דניס פראט למסיבת עיתונאים ובה אממר קשר לסטר על החשיבות של דה בריינה: "הפציעה שלו למעשה נתנה לנו דחיפה, כי ידענו שנצטרך להוכיח את עצמנו גם בלעדיו. ניצחנו 0:3 ברוסיה וזה טוב, בוודאי לצד העובדה שלא היינו בהרכב הכי חזק. עוד לא התאמנו ביחד, אבל הוא נראה טוב ומתאושש מצוין".

קווין דה בריינה | MICHAEL STEELE/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי