"אלוהים אדירים": כריסטיאן אריקסן יעבור השתלת קוצב לב

מספר ימים לאחר האירוע המפחיד שחווה על כר הדשא במהלך משחק נבחרתו, קשר דנמרק הסכים לעבור את ההליך בהמלצת רופאים מומחים: "פתרון נחוץ להמשך". קר, שנחלץ לעזרתו בעת הרגעים המפחידים, התייחס לכך בדרמטיות

(גודל טקסט)

ביום שבת האחרון אירופה כולה עצרה את נשימתה לאחר שכוכב וקפטן נבחרת דנמרק, כריסטיאן אריקסן, התמוטט על כר הדשא במהלך משחק נבחרתו מול נבחרת פינלנד במסגרת מחזור הפתיחה של בית ב' ביורו 2020. קשר אינטר נפל לדשא באופן מפתיע ועבר החייאה טראומתית אל מול הצופים ההמומים באצטדיון הלאומי בקופנהאגן.

כעת, לאחר שמצבו התייצב והוא מסוגל לתקשר עם קרוביו כרגיל, הגיעה היום (חמישי) ההודעה היחסית צפויה בנוגע להמשך הטיפול הרפואי בו. "רופא הנבחרת מורטן בואסן נמצא בקשר רציף עם הקרדיולוגים המומחים של אריקסן ועידכן אותם בחדשות האחרונות", נכתב בהודעה הרשמית של התאחדות הכדורגל הדנית, "לאחר מספר בדיקות שנערכו בליבו של השחקן, הוחלט שעליו לעבור השתלת קוצב לב. המכשיר נחוץ במיוחד לאור התקף הלב והפרעת הקצב שהוא חווה. כריסטיאן הסכים למהלך, התוכנית אושרה והומלצה על ידי מיטב המומחים הבינלאומיים שעוסקים בתחום".

מי שלדעת רבים הציל את חייו של אריקסן מיד לאחר שהתמוטט, הוא בלם דנמרק סימון קר. שניות ספורות עברו מהרגע בו הכוכב צנח אל כר הדשא עד לרגע בו קר ניגש אליו וביצע בו פעולות החייאה ראשוניות. כעת, הוא מראה כי גם עליו עברו ימים לא פשוטים בכלל ובהתייחסות להודעה הרשמית שפורסמה על ידי הנבחרת הוא כתב" אלוהים אדירים".

שחקני נבחרת דנמרק מגנים על אריקסן | FRIEDEMANN VOGEL/POOL/AFP via Getty Images

נבחרת דנמרק צפויה להמשיך את הופעותיה בטורניר הערב (שני ב-18:50, שידור ישיר בספורט1) כשתארח פעם נוספת בקופנהאגן את נבחרת בלגיה החזקה. לקראת המשחק, כוכב השדים האדומים וחברו של אריקסן לקבוצה, רומלו לוקאקו, אמר כי הם יוציאו את הכדור החוצה בדקה העשירית (מספר חולצתו של הקשר) "כדי למחוא לו כפיים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי