פורסברג קטע בצורת ארוכה, איסק סחט מחמאות: סיכום הניצחון השבדי

כובש הפנדל ב-0:1 על סלובקיה אחראי לשער הראשון של הצהובים ביורו אחרי 365 דקות: "בהפסקה אמרנו לעצמו שאנחנו מסוגלים ליותר". המאמן אנדרסון על החלוץ שנבחר לאיש המשחק: "הוא כישרון עצום, עוד נראה ממנו הרבה"

(גודל טקסט)

נבחרת שבדיה עשתה היום (שישי) צעד משמעותי לעבר שמינית גמר יורו 2020, כשניצחה 0:1 את סלובקיה משער של אמיל פורסברג בפנדל, והעלתה את מאזנה ל-4 נקודות שמציבות אותה בראש בית ה'. הסקנדינבים עקפו כבר עכשיו את כמות השערים שהבקיעו בכוחות עצמם ביורו 2016: באותו טורניר, שער עצמי של אירלנד היה היחיד שנרשם לזכות הצהובים. בנוסף, הם המשיכו ביכולת הגנתית מצוינת כששמרו על רשת נקייה בפעם השישית בשבעה משחקים ב-2021.

השער השבדי קטע בצורת של 365 דקות עבור שבדיה במסגרת היורו ופורסברג הצטרף לכריסטיאנו רונאלדו ולממפיס דפאי ברשימה הקצרה של השחקנים שכבשו בפנדל ביורו הנוכחי. מי שלא הרשית, אך בהחלט הותיר רושם חיובי ביכולת שלו על כר הדשא, היה אלכסנדר איסק שהשלים את כמות הדריבלים המוצלחים הגבוהה ביותר במשחק אחד בטורניר – שישה בסך הכל.

איסק, שנבחר לאיש המשחק, אמר בסיום: "לפני היורו ניסיתי להסביר כמה זה גדול לשחק בנבחרת שבדיה. זה מיוחד, לייצג את שבדיה בטורניר גדול זו הרגשה מדהימה". המאמן יאן אנדרסון החמיא לכוכב שלו: "כיף לראות אותו על המגרש, הוא כישרון עצום. הוא שחקן צעיר עם הרבה מקום לשיפור עדיין ואני חושב שנראה ממנו עוד הרבה. הוא שיחק ממש טוב היום".

איסק סחט מחמאות | MAXIM SHEMETOV/POOL/AFP via Getty Images

על כובש השער אמר אנדרסון: "הוא בועט פנדלים כבר הרבה שנים. עשינו קצת רוטציה בבועטים, אבל לאמיל יש ביטחון כרגע. זו הייתה הקלה גדולה כשהוא כבש ואני חושב שהרווחנו את השער. לא עשינו מספיק תנועה במחצית הראשונה, אולי הוא היה צריך ליזום יותר כדי להביא את הכדור קדימה, אבל הוא שיחק טוב. יכול להיות שאנחנו צריכים לייצר יותר הזדמנויות עבורו ולתת לו את הכדור יותר כדי שהוא יוכל לעזור לקבוצה".

פורסברג עצמו סיכם: "זה היה משחק מוזר. התחלנו את המחצית הראשונה טוב, אבל הלכנו יותר מדי אחורה והפסקנו לייצר. בהפסקה הייתה לנו שיחה טובה ואמרנו לעצמנו שאנחנו מסוגלים להיות יותר טובים".

השבדים התקרבו לשמינית הגמר | MAXIM SHEMETOV/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי