ארנאוטוביץ' יחזור לסגל אוסטריה, מטוס נוסף העביר רמז לדה בור

מרקו ארנאוטוביץ' | Dean Mouhtaropoulos/Getty Images

החלוץ שהושעה מהמחזור הקודם ישחק נגד אוקראינה בקרב על המקום השני בבית ג' ביורו (שלישי, 18:50 בספורט4), קלאידז'יץ' עשוי לשוב ל-11. בהולנד, שתארח את צפון מקדוניה, העבירו מסר למאמן כי רוצים את מאלן בהרכב

(גודל טקסט)

המחזור השלישי והאחרון בבית ג' של יורו 2020 ייערך מחר (שני), כשבמוקד הקרב על המקום השני בין אוקראינה לאוסטריה. במקביל, הולנד שכבר הבטיחה את מקומה בשמינית הגמר תארח את צפון מקדוניה ביוהאן קרויף ארנה.

הולנד – צפון מקדוניה (19:00)

ההולנדים כבר הבטיחו את מקומם בשמינית הגמר בזכות ניצחונות על אוקראינה ואוסטריה, בעוד הנבחרת מהבלקן לא צברה נקודות עד עכשיו ולכן איבדה סיכוי לעלות, כשהיא מקווה לספק הופעת פרידה מכובדת מטורניר היורו הראשון בתולדותיה.

המאמן פרנק דה בור הצהיר כי צפויים שני שינויים בהרכב, מבלי לפרט איזה. דיילי בלינד היה מושבת חודשיים בשל פציעה קרסול לפני שפתח בהרכב נגד אוקראינה ואוסטריה, כך שייתכן כי הוא יקבל מנוחה לקראת שמינית הגמר וניית'ן אקה אמור להחליפו במרכז ההגנה במקרה כזה. דה בור צפוי לשמור גם על מרטן דה רון המוצהב, מה שסולל את דרכו של ראיין חראוונברח הצעיר ל-11.

בינתיים, היום בפעם השלישית עבר מטוס עם שלט מעל מתחם האימונים של האורנג' עם מסר לשחקנים. אחרי שהשלט הראשון הורה לדה בור לשחק "פשוט 4-3-3", במקרה הזה ההולנדים רמזו למאמן כי הם רוצים לראות את דוניל מאלן בהרכב באמצעות משחק מילים.

"צפון מקדוניה ראויה להיות כאן. הם היו טובים מאוד ויש להם שועל ותיק כמו גוראן פאנדב שעושה את ההבדל. זה נהדר לראות שהוא עדיין נהנה לשחק ומסוגל להיות משמעותי עבור המדינה שלו. אסור לנו לזלזל בהם", אמר דה בור לקראת ההתמודדות.

אוקראינה – אוסטריה (18:50, ישיר בספורט4)

המשחק החשוב באמת של המחזור השלישי בבית ג' יפגיש את הנבחרות של אנדריי שבצ'נקו ופרנקו פודה לקרב ישיר על המקום השני, שמבטיח כמובן העפלה לשלב 16 האחרונות. האוקראינים יגיעו אחרי ניצחון 1:2 על צפון מקדוניה, בעוד אוסטריה נכנעה 2:0 להולנד.

אולכסנדר זובקוב ימשיך להיעדר באוקראינה, שנהנתה מיכולת נפלאה של אנדריי ירמולנקו ורומן ירמצ'וק בשני המשחקים הראשונים. מיקולה שפארנקו וטאראס סטפננקו, שקיבלו משבצ'נקו את הקרדיט ב-11 במשחק הקודם, צפויים לפתוח גם הפעם.

האוסטרים יקבלו בחזרה את מרקו ארנאוטוביץ', שהושעה מהמחזור השני בשל קללה גזענית נגד שחקן צפון מקדוני. החלוץ אמור לשוב ישירות להרכב הפותח, כשגם סשה קלאידז'יץ' עשוי להתחיל ב-11 אחרי שירד לספסל נגד הולנד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי