פצוע כרוני: עוסמאן דמבלה ייעדר מהמשך היורו

עוסמאן דמבלה | Aurelien Meunier/Getty Images

שחקן הכנף של נבחרת צרפת וברצלונה, אשר נכנס כמחליף ונאלץ לצאת בעקבות פציעה ב-1:1 מול הונגריה, עלול להיעדר כחודש עד חודשיים. "כולם עצובים מאוד עבורו, הוא מביא איכות רבה על המגרש", אמר דין

(גודל טקסט)

המזל הרע לא עוזב את עוסמאן דמבלה שלא מפסיק להיפצע. שחקן הכנף של ברצלונה נכנס כמחליף בדקה ה-57 במהלך התיקו 1:1 של צרפת נגד הונגריה, הספיק לבעוט לקורה אך לא סיים את המשחק. בדקה ה-87 הוא הוחלף בשל פציעה.

שחקן הכנף, שבמשחק הראשון נגד גרמניה עלה ממש בתוספת הזמן לשניות ספורות, נבדק ביום ראשון בערב בבית החולים והיום (שני) הודיעה נבחרת צרפת כי דמבלה לא יחזור לשחק יורו 2020. "השחקן עבר בדיקה רדיולוגית בראשון וזמני ההחלמה אינם מאפשרים את הישארותו בסגל הנבחרת", נכתב.

בנבחרת צרפת כבר עדכנו את ברצלונה בסטטוס הפציעה. "כל הנבחרת עצובה מאוד עבורו", אמר לוקה דין במסיבת העיתונאים ביום שני. "הוא מביא שמחה גדולה לקבוצה וכמובן איכות על המגרש, זו אכזבה גדולה עבורנו". ההערכות הן שמשך ההחלמה הוא בין חודש לחודשיים מה שעלול לפגוע בהכנותיו לקראת העונה הבאה.

אלופת העולם, נזכיר, תפגוש את פורטוגל בשחזור גמר היורו למשחק בו אסור לה לפשל. מנגד, ברצלונה, ששואפת למכור את השחקן בכדי להזרים קצת כספים לקופת המועדון, יכולה לראות את עצמה שוב מאוכזבת, מה גם שדמבלה מסיים את חוזהו בקיץ הבא, 2022.

עוסמאן דמבלה | Aurelien Meunier/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי