למאר ותוראם נפצעו באימון, חשש: הרננדס ודין סיימו את היורו

תומא למאר | RANCK FIFE/AFP via Getty Images

צרות גדולות לצרפת לפני שמינית הגמר נגד שווייץ: הקיצוני נפגע בקרסול ונזקק לעזרה כדי לרדת מהמגרש, החלוץ סובל מכאבים במפשעה. הצוות הרפואי מודאג ממצבם של המגנים השמאליים, גם ראביו בסימן שאלה

(גודל טקסט)

מכת פציעות קשה בנבחרת צרפת, ארבעה ימים למפגש עם שווייץ בשמינית גמר יורו 2020: אחרי שעוסמאן דמבלה סיים את הטורניר, ולוקה הרננדס ולוקה דין נפצעו שניהם במשחק נגד פורטוגל אמש (רביעי), היום תומא למאר ומרקוס תוראם סיימו את האימון מוקדם מהמתוכנן.

למאר נפגע בעוצמה בקרסולו השמאלי כשנפגע מהשוער מייק מניאן באחד התרגילים באימון, ובצרפת דווח כי הוא נזקק לעזרת שניים מחברי הצוות המקצועי על מנת לרדת מכר הדשא, כשהוא מתקשה ללכת בכוחות עצמו. באשר לתוראם, החלוץ סבל מכאבים במפשעה ברגלו השמאלית.

בנוגע להרננדס, כזכור, שחקנה של באיירן מינכן נאלץ להתחלף בתום המחצית הראשונה אמש, בשל בעיה בברכו. היום דווח ב-RMC כי בצוות הרפואי של אלופת העולם הביעו דאגה רבה, שכן בבדיקות שנערכו לו התגלה כי קרוב לוודאי שהוא לא יהיה כשיר לשמינית הגמר.

גם למאר נפצע באימון | RANCK FIFE/AFP via Getty Images

מצבה של נבחרת צרפת חמור שבעתיים כשלוקחים בחשבון כי גם לוקה דין לא צפוי לשחק יותר ביורו, אם מסתמכים על דבריו של דידייה דשאן לאחר המשחק נגד פורטוגל. דין סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי, מה שמשאיר את ה"טריקולור" ללא מגן שמאלי טבעי לפחות בשמינית הגמר, וככל הנראה גם בהמשך הטורניר אם אלופת העולם תעפיל לשלב הבתים.

בשעות הלילה פורסם כי גם מכיוונו של אדריאן ראביו הופיעו צרות. הקשר סוחב פציעה בקרסול ועל אף שבצוות הרפואי מאמינים כי הוא מסוגל להמשיך במצב הקיים עד סוף הטורניר, ראביו חושש לקחת סיכון לאור התקדים שנוצר במקרה של סמואל אומטיטי במונדיאל 2018. כזכור, הבלם התעקש שלא לנוח למרות פציעה בברך וההשלכות מכך היו שהוא לא חזר להיות אותו שחקן מאז, והקריירה שלו בברצלונה התרסקה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי