מוראטה חשף בתסכול: "איימו עליי ואיחלו מוות לילדים שלי"

אלברו מוראטה | Marcelo Del Pozo - Pool/Getty Images

חלוץ נבחרת ספרד, שמקבל ביקורות ללא הרף על שלל ההחמצות ביורו 2020, פרק: "לא ישנתי 9 שעות אחרי פולין, מפריע לי שמערבים את אשתי והילדים. אתן את חיי לנבחרת. כולם נכשלים"

(גודל טקסט)

אלברו מוראטה עדיין לא התאושש מהעליהום שחווה אחרי שלל ההחמצות שהציג בנבחרת ספרד מאז פתיחת יורו 2020. בראיון לרדיו קופה הספרדי חלוצה בן ה-28 של יובנטוס פרק את התסכול שלו וחשף כי קיבל איומים.

"לא ישנתי תשע שעות אחרי המשחק נגד פולין (בו כבש אבל החמיץ את הריבאונד מהפנדל של ג'רארד מורנו)", סיפר מוראטה. "קיבלתי איומים, עלבונות למשפחתי. 'הלוואי שהילדים שלך ימותו' אמרו לי. אולי לפני כמה שנים זה היה מוריד אותי למטה והייתי מרגיש דפוק, אבל אני חזק. אולי לא עשיתי את העבודה שלי כמו שצריך, אני מבין כשמבקרים אותי שאני לא מבקיע שער, אבל הלוואי שאנשים ישימו את עצמם במקום שלי – מה זה אומר לקבל איומים. מפריע לי שמערבים את אשתי והילדים שלי".

על כך שהתלונן שהיד קלה על ההדק ואנשים מבקרים ללא הרף – "אמרתי את זה בכעס. יש הרבה אנשים שגם מעודדים. אני נותן הכל, אני חושב שמחפשים אותי על על מילה שאני אומר. יש לי שתי אפשרויות – או לשתוק או להסביר את עצמי. אני אתן את חיי למען הנבחרת. אם היינו מנצחים 0:3 את פולין כפי שהגיע לנו – האצטדיון היה עושה גל. אנשים צריכים לשים את עצמם במצב שלי".

אלברו מוראטה | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/POOL/AFP via Getty Images

הפנדל המוחמץ שלו מול סלובקיה: "הייתי גאה מאוד לקחת את הפנדל, ראיתי שאף אחד לא לקח את הכדור (ב'מארקה' אך נכתב נכתב שלואיס אנריקה צעק לו לבעוט), הסתכלתי שוב לראות אם מישהו רוצה – והחמצתי. העולם לא מת. כולם נכשלים. קסיאס, ראול, ריינה ועוד אמרו לי לא להתייחס לביקורות".

הירידה באיכות הנבחרת ביחס לעבר: "יש לנו כוכבים – ג'ורדי אלבה, קוקה, ג'רארד מורנו. קוקה כוכב לחלוטין מבחינתי. עלינו לעבוד. אין לי בעיה לא להבקיע בכלל ושיציקו לי אם ספרד תהיה אלופת אירופה. לא אכפת לי גם לא לשחק. גדלנו על הדור המוצלח של 2008. אני לא חושב שאנחנו נמצאים צעד אחד מתחת לגרמניה, פורטוגל או צרפת. אנחנו גם לא צריכים לחשוב שאנחנו יותר טובים מכולם. אני חותם לא לשחק יותר ולהיות אלוף אירופה".

לואיס אנריקה, אלברו מוראטה | Marcelo Del Pozo – Pool/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי