גארת' בייל: "אני לא מתכוון לשחק כאילו זה המשחק האחרון שלי"

כוכב וויילס דיבר לקראת פתיחת שמינית הגמר מול דנמרק: "אני רוצה לשחק גם ברבע הגמר, נעלה כדי לנצח". מנגד הדנים מקווים כי הקפטן קר יהיה כשיר למפגש ביוהאן קרויף ארנה

(גודל טקסט)

הפגרה הקצרה בין שלב הבתים של יורו 2020 לשמינית הגמר תסתיים מחר (שבת) ביוהאן קרויף ארנה במפגש המסקרן במיוחד בין וויילס לנבחרת המרגשת של שלב הבתים, דנמרק (18:50, שידור ישיר בספורט4).  זה יהיה המפגש הראשון של שתי הנבחרות במסגרת טורניר הגמר של אליפות אירופה והעשירי בסך הכל והנתון המסקרן מכולם שאף משחק ביניהן לא הסתיים בתיקו. מי שמחזיקה במאזן טוב יותר היא דנמרק עם שישה ניצחונות מול ארבעה הפסדים, ואף בשני המפגשים האחרונים ביניהן, במסגרת ליגת האומות בשנת 2018, דנמרק ניצחה פעמיים.

פרט לכריסיאן אריקסן כמובן שלא ייקח חלק ביורו בעקבות ההתמוטטות הטראגית במשחק הפתיחה מול פינלנד, גם הקפטן סימון קר בספק למשחק, למרות שמאמנו קספר היולמנד נשמע אופטימי: "הוא חטף מכה במשחק האחרון, אבל אנחנו מצפים שהוא יהיה מוכן להתמודדות מול ווילס". הנבחרת הבריטית מנגד תחסר את אית'ן אמפאדו שהורחק בהפסד לאיטליה.

לקראת המשחק היולמנד דיבר תחילה כמובן על אריקסן: "אני חושב הרבה על כריסטיאן וממש קיוויתי שהוא יוכל להיות איתנו. הוא ציפה כל כך לקיץ הזה, ורק הידיעה שהוא לא נמצא איתנו כואבת במיוחד". על היריבה הוסיף: "הם מאוד גמישים טקטית, הם משנים את המערכים שלהם כל הזמן, כך שיהיה קשה לדעת מה לצפות מהנבחרת הזאת".

כריסטיאן אריקסן | HANNAH MCKAY/POOL/AFP via Getty Images

מאמן נבחרת ווילס, רוב פייג' אמר מנגד: "כולנו רוצים להגיע כמה שיותר רחוק, אבל אנחנו לא נאיביים בכלל. ראינו את דנמרק במשחק האחרון שלה אתה לא יכול שלא להתרשם מהם. אנחנו יודעים שכיום כל אחד מהם יכול לתת משחק טוב. על הנסיעות? זה לא קל לנסוע לבאקו ואז לנסוע לאיטליה ועכשיו להולנד. על הנייר זה נשמע כמו רעיון נהדר שיהיה יורו בכל אירופה, אבל מבחינה לוגיסטית זה סיום מוחלט, כאשר גם הקורונה נוספה לכל זה".

הקפטן גארת' בייל גם דיבר לקראת המפגש: "אני לא הולך לשחק כאילו זה המשחק האחרון שלי, כי אני רוצה לעלות לרבע הגמר. אנחנו מתמקדים במשחק הזה ולא מסתכלים רחוק יותר. אבל אנחנו כן נעלה כדי לנצח ולעלות לשלב הבא".

על כך שוויילס נחשבת לאנדרדוג: "אנחנו תמיד האנדרדוג, אנחנו רגילים לזה. אבל זה לא משנה לנו. אנחנו מבינים את הסיטואציה שקרתה שם וברור ששלחנו את כל ברכותינו לכריסטיאן אריקסן. מה שנותר לנו זה לעלות על המגרש ולעשות את המיטב".

עוד באותו נושא: כריסטיאן אריקסן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי