קרואטיה בבעיה: פרישיץ' נמצא חיובי לקורונה וייעדר נגד ספרד

יממה לפני שמינית הגמר בקופנהאגן, אחד מכוכביה הגדולים של סגנית אלופת העולם נכנס לבידוד ולא יוכל לשחק נגד "לה רוחה" (שני, החל מ-18:50 בספורט3). אין נדבקים בקרב שאר חברי הסגל

(גודל טקסט)

נבחרת קרואטיה לא הרשימה במשחקי שלב הבתים ולמעשה העפילה לשמינית הגמר רק בזכות ניצחון על סקוטלנד במחזור הסיום, אבל בכל זאת מדובר בסגנית אלופת העולם שאסור להספיד כל כך מהר. מחר (שני, החל מ-18:50 בספורט3) היא תפגוש בדנמרק את נבחרת ספרד, אבל למפגש תגיע ללא אחד מכוכביה הגדולים, איבן פרישיץ'.

קשר אינטר, שכבש שניים מארבעת שעריה של קרואטיה בשלב הבתים, נמצא חיובי לקורונה בבדיקה שנערכה לקראת המשחק ועל פי הודעת ההתאחדות הקרואטית נכנס לבידוד של 10 ימים, כך שלא יוכל לעמוד לרשות קרואטיה נגד ספרד ואם נבחרתו תעלה לרבע הגמר, הוא ייעדר גם נגד המנצחת בשמינית בין צרפת לשווייץ.

פרישיץ' היה השחקן היחיד בסגל קרואטיה שנמצא חיובי לקורונה והקרואטים כעת מקווים שלא יהיו שחקנים נוספים שיימצאו חיוביים בבדיקה נוספת שתיערך היום לקראת המפגש מחר בקופנהאגן. כאמור, קרואטיה פגשה את סקוטלנד במחזור הסיום של שלב הבתים, משחק ממנו נעדר הקשר הסקוטי בילי גילמור שנמצא חיובי לקורונה. האם יש קשר בין המקרים?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי