גונדואן בספק לאנגליה, האברץ: "יש הקנטות עם שחקני צ'לסי"

אילקאי גונדואן | ALEXANDER HASSENSTEIN/POOL/AFP via Getty Images

קשר נבחרת גרמניה צפוי להתחיל על הספסל בקרב בשמינית גמר היורו בשלישי (19:00, ספורט2). גורצקה יפתח. לב: "הכל או כלום, יכולים להרוויח מזה שהמשחק באנגליה". בגרמניה זעמו שלא קיבלו אישור להתאמן בוומבלי

(גודל טקסט)

הנה זה בא. נבחרת גרמניה תפגוש מחר (שלישי, החל מ-18:50, שידור ישיר בספורט2) את נבחרת אנגליה בשמינית גמר יורו 2020, והמתח בשיאו. זוהי יריבות היסטורית ועתיקה שהחלה עוד בגמר מונדיאל 1966, גביע העולם היחיד בו זכתה אנגליה אחרי 2:4 על הגרמנים בגמר. במפגש האחרון בין הנבחרות בטורניר גדול, המאנשאפט הביסו 1:4 את נבחרת שלושת האריות בשמינית גמר מונדיאל 2010.

מחר ייכתב פרק חדש. גרמניה הצליחה לעבור בקושי את בית המוות הקשוח, והתאפיינה בלא מעט חוסר יציבות. זה התחיל בהפסד לצרפת, נמשך עם הצגה מול פורטוגל, והסתיים ב-2:2 מתסכל מול הונגריה. מחר המשוכה מאוד קשה, וחניכיו של יואכים לב יעשו הכל כדי שעבודתו לא תסתיים כבר מחר, שכן הוא כידוע יעזוב עם סיום היורו אחרי 15 שנה ויפנה את מקומו להאנזי פליק.

המשחק ייערך בוומבלי שבלונדון, ומה שהרתיח את הנבחרת והתקשורת הגרמנית היא העובדה שחניכיו של יואכים לב לא הורשו לערוך את האימון המסכם באצטדיון. הסיבה: "עומס שצפוי על משטח הדשא בעקבות הגשם שאמור לרדת היום". הדבר גרם לכעס רב בקרב המחנה הגרמני.

יואכים לב | CHRISTOF STACHE/POOL/AFP via Getty Images

מבחינה מקצועית, אנטוניו רודיגר לא התאמן היום, אך אמור להיות כשיר למשחק מחר. בנוסף, אילקאי גונדואן לא הצליח להשלים אימון מלא זכר לפציעה מהמשחק נגד הונגריה ולא אמור לפתוח מחר בהרכב. מי שיקבל את הקרדיט במקומו במרכז השדה הוא לאון גורצקה.

קאי האברץ, תומאס מולר וסרג' גנאברי צפויים להמשיך בחלק הקדמי. אגב, גודואן, מתיאס גינטר, האברץ, ג'ושוע קימיך ולירוי סאנה צריכים להיזהר מספיגת כרטיס צהוב, שיעלה להם בהרחקה ממשחק רבע הגמר, אם גרמניה אכן תגיע לשם.

האברץ דיבר לקראת ההתמודדות ונשאל הם זה יתרון שמספר משחקני הסגל משחקים בפרמיירליג: "אנחנו מכירים את הליגה הזו והסגנון של השחקנים. כנראה שזה לא שונה יותר מדי מהסגנון של הנבחרת, כך שזה יכול קצת לעזור. לא כל כך יצא לי להכיר את לונדון בגלל שבעונה הקודמת היה משחק כל שלושה ימים. יש קצת הקנטות עם החברים לצ'לסי שמשחקים בנבחרת אנגליה לפני המשחק".

קאי האברץ | CHRISTOF STACHE/POOL/AFP via Getty Images

"תומאס מולר הוא כמו העוזר מאמן אצלנו", התבדח האברץ. "הוא בחור נהדר ומצחיק באימונים ובמגרש עצמו. הוא הכי מקצוען שיש בעולם ולוקח אותנו קדימה עם היכולת שלו. הוא מאוד חשוב עבורנו". מולר עצמו סיפר: "לשתי הקבוצות יש מספיק ביטחון כדי להאמין שהן אלה שיעלו לשלב הבא. אנחנו יכולים להצליח רק אם נתפקד כיחידה אחת".

המאמן יואכים לב אמר: "מכאן והלאה, זה הכל או כלום. עד עכשיו היינו לא יציבים, אבל אנחנו יודעים שאנחנו יכולים להיות הרבה יותר חזקים. אם לא נהיה, נסתבך. המשחק מול אנגליה הולך להיות שונה לגמרי מזה שהיה מול הונגריה ואנחנו יכולים להרוויח מזה. אנגליה משחקת בבית שלה והיא תצטרך לתקוף".

תומאס מולר | Alexander Hassenstein/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי