מודריץ' זעם על רביץ', דאליץ': "היו לנו מצבים לנצח בהארכה"

הקפטן כעס על החלוץ שהחליף נעליים באיטיות ולא היה על כר הדשא כשהנבחרת ספגה את ה-1:1. לאחר המשחק אמר: "היה משחק קשה, בהארכה ספרד הייתה על חבלים". המאמן קונן על היעדרם של פרישיץ' ולוברן. בתקשורת שבחו

(גודל טקסט)

זה היורו השני ברציפות בו נבחרת קרואטיה, סגנית אלופת העולם, מסיימת את דרכה בשמינית הגמר אחרי הדחה בהארכה. ב-2016 היא נכנעה לשער מאוחר של ריקרדו קווארסמה ואתמול (שני) נכנעה 5:3 לספרד אחרי קאמבק הירואי כשחזרה מפיגור 3:1 בדקה ה-85 וכפתה הארכה. המחליף מיסלאב אורשיץ' לא ישכח את הערב הזה. הוא עלה מהספסל בדקה ה-67 והשפיע מהר. הוא היה לשחקן הראשון בתולדות קרואטיה שכובש ומבשל כמחליף בטורניר גדול. בנבחרת יצאו מאוכזבים אך עם ראש מורם.

במהלך המשחק הייתה תקרית בין החלוץ אנטה רביץ' לבין הקפטן לוקה מודריץ'. חלוצה של מילאן החליף נעליים באיטיות והיה מחוץ למגרש במשך שלוש דקות ובאותו הזמן נבחרת ספרד הצליחה להשוות. מודריץ' דרש הסבר למה שקרה וכך גם המאמן. בסיום המשחק מודריץ' הלך לברך את שחקני "לה רוחה" והתנחם בזרועותיהם של ילדיו ביציע.

מודריץ', שיאן ההופעות של קרואטיה, לא התייחס לעתידו בנבחרת (יהיה בן 36 בחודש ספטמבר) ואמר בסיום: "זה היה משחק קשה פיזית ונפשית. הובלנו בזכות המזל, אחר כך הם היו טובים יותר כי נתנו להם לשחק. כשתקפנו – שיחקנו טוב יותר, יצרנו מצבים והיינו ראויים לשוויון, הראינו את האיכות והאופי שלנו ודחקנו את ספרד לפינה, הם היו על החבלים. בתוספת הזמן הגענו לשתי הזדמנויות ולא ניצלנו אותן ולאחר שספגנו כבר לא היינו מסוגלים לחזור".

שחקני קרואטיה חוגגים. קאמבק הירואי לא הספיק | STUART FRANKLIN/POOL/AFP via Getty Images

זלאטקו דאליץ': "שיחקנו טוב, עשינו כל מה שיכולנו, חזרנו ל-3:3 עם כמה מצבים אבל לא הצלחנו לנצח. המטרה שלנו הייתה להגיע לשלב הנוקאאוט. עשינו את זה אבל פגשנו יריבה חזקה באמת. בטורניר כזה קשה לשחק ללא שחקן מפתח אחד אז תארו לכם מה זה בלי שניים – דיאן לוברן ואיבן פרישיץ'. עשינו כמיטב יכולתנו והיינו קרובים".

אורשיץ': "אני רוצה להודות לאוהדים, היה תענוג. נלחמנו עד הסוף אבל הם הבקיעו בכל מצב. למרבה הצער, לא הצלחנו לכבוש שער נוסף. אם כן – מי היה יודע איך המשחק יסתיים. עינו להסתכל קדימה". החלוץ אנטה בודימיר: "עשינו קאמבק גדול וכמעט הובלנו, נתנו את המיטב שלנו. היה נחמד לשחק מול האוהדים שלנו שנתנו לנו תמיכה ענקית. יש דברים טובים שנוכל לקחת מהטורניר הזה".

"מודריץ' – גאון ודמות להערצה, המשחק האחרון שלו בטורניר היורו היה מתנה לכל אוהבי המשחק", פרגנו בתקשורת הספרדית וכך גם לנבחרתו. "קרואטיה מצאה את הכוחות בחמש הדקות האחרונות. אורשיץ' קיבל את הציון הגבוה של שלושה כוכבים ב"מארקה". גם בתקשורת המקומית החמיאו כמובן לקרואטיה. ב-"Sportske Novosti" נכתב: "קרואטיה הייתה אחראית לדרמה חסרת תקדים במשחק הגדול ביותר ביורו. למרבה הצער בהארכה תשו כוחותיה. "קרואטיה הוכיחה שהלב פועם והאצטדיון התפוצץ משמחה בתוספת הזמן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי