דה בור פוטר מנבחרת הולנד, פרד רוטן הוזכר כמועמד להחליפו

פרנק דה בור | KENZO TRIBOUILLARD/AFP via Getty Images

המאמן סיים את דרכו בעקבות ההדחה בשמינית גמר יורו 2020. בתקשורת המקומית ציינו את אקס מכבי חיפה כמי עשוי לתפוס את מקומו, אך הוא הודה כי הרזומה שלו לא מצדיק את קבלת המשרה וסימן מועמד משלו

(גודל טקסט)

אחרי פחות משנה בתפקיד, פרנק דה בור סיים את דרכו כמאמן נבחרת הולנד בעקבות ההדחה המאכזבת של האורנג' על ידי צ'כיה בשמינית גמר יורו 2020. ההתאחדות ההולנדית הודיעה רשמית היום (שלישי) כי דה בור הביע רצון לעזוב, אולם בכל אופן, במסגרת ההסכם איתו נקבע כי הוא ייפרד מתפקידו אם לא יוביל את הנבחרת לרבע הגמר לכל הפחות.

באופן מפתיע, מי שהוזכר בתקשורת המקומית כאחד המועמדים האפשריים להחליף את דה בור הוא לא אחר מאשר אקס מכבי חיפה, פרד רוטן. האיש שהובא לכרמל על ידי מו אלאך והדריך את הירוקים במשך 10 חודשים, התארח ב"פוטבול אינטרנשיונל" וגילה כי בעבר קיבל מספר פניות לאימון הנבחרת ואף כמעט מונה לתפקיד ב-2008, אך הוא לא חושב שהרזומה שלו מצדיק את המועמדות.

"אם נסתכל על המאמנים שהיו לנו בנבחרת, יש את ואן חאל, הידינק, ואן מרוויק, כולם עשו קריירה יפה. אני רק זכיתי פעם בגביע וזה הכל. אז לכולם להוטים למנות את פרד רוטן למאמן הלאומי", אמר רוטן.

מאמן מכבי חיפה לשעבר המליץ על מועמד משלו – מאמן אייאקס: "הוא לא יעשה את זה, אבל אריק טן האח זו אופציה טובה לדעתי. ההתאחדות תתקשה לשחרר אותו מאייאקס, למרות שבכדורגל, לא תמיד חוזה זה הכל. כולנו יודעים את זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי