בעיות אגו בסגל ועימות מילולי בין המשפחות: צרפת סוערת

אדריאן ראביו | Justin Setterfield/Getty Images

ב-"RMC" פורסם כי אמו של ראביו האשימה את פוגבה בשער השוויון, אמרה לאביו של אמבפה כי בנו שחצן וקראה לעיתונאים "להפסיק ללקק" לחלוץ. בנוסף, נטען כי מאבקי האגו בין השחקנים ישפיעו בהמשך

(גודל טקסט)

הלכלוך בנבחרת צרפת מתחיל לצוף אחרי הכישלון ביורו 2020. יממה לאחר ההדחה בשמינית גמר, בשל הפסד בפנדלים נגד שווייץ, ב-"RMC" פורסמו הלילה (שלישי) דיווחים על בעיות אגו בחדר ההלבשה, כאשר במהלך המשחק האחרון בטורניר התרחש עימות גם ביציעים, בין משפחות השחקנים.

בכלי התקשורת הצרפתי דווח כי בין השחקנים בסגל התנהלו מאבקי אגו, שהיו נרגעים במקרה שאלופת העולם הייתה זוכה ביורו, אך צפויות להישאר מנת חלקה של הנבחרת בעקבות ההדחה. עוד נכתב כי המאמן דידייה דשאן לא הצליח לייצר חוסן מנטלי אצל חניכיו, שנכנעו לעייפות המצטברת, ולא הנחיל מספיק ביטחון לשחקני הספסל.

מצדו, דשאן חש מתוסכל מכך שבעקבות הגדלת הסגל ל-26 שחקנים, שאילצה אותו להעלות שלושה שחקנים ליציע בכל משחק, הוא לא היה יכול לייצר בסגל את הכימיה שנוצרה במונדיאל לפני שלוש שנים.

אמבפה. חטף מאמו של ראביו | Marko Djurica – Pool/Getty Images

אבל זה לא הכל. ב-"RMC" סופר גם כי ביציע פרץ ויכוח מילולי בין ורוניק ראביו, אמו של אדריאן ראביו, ומקורביו של השחקן, לבין משפחתו של פול פוגבה. מתברר כי ורוניק תהתה כיצד פוגבה הצליח לאבד כדור שהוביל לשער השוויון של השווייצרים בדקה ה-90. זאת ועוד, אחרי שקיליאן אמבפה החמיץ את הפנדל המכריע וגזר את דינה של צרפת, אמו של ראביו פנתה לאביו של החלוץ ואמרה לו להגיד לבנו שיהיה פחות שחצן, כאשר בנוסף היא קראה למספר עיתונאים "להפסיק ללקק" לכוכבה של פריז סן ז'רמן. כתוצאה מכך, אביו של השחקן ואמו של הקשר הטיחו דברים קשים האחד בשנייה.

עוד צוין כי המתיחות בין המחנה של ראביו לזה של פוגבה, נוצרה מכיוון שבמהלך המשחק, מקורבים לשחקן של מנצ'סטר יונייטד הביעו ביקורת על הטעויות של ראביו במהלך המשחק. בצד של ראביו טענו שפוגבה לא השקיע במאמץ ההגנתי ואף נטען שבנז'מין פבאר צידד בראביו וביקר גם הוא את פוגבה בכל הנוגע לצד ההגנתי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי